دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

زندگی از پشت چشم های بسته!

زندگى از پشت چشم هاى بسته زیباتره!

ساعت ٥:٤٥ صبح، صداى زنگ تلفن؛

روى در و دیوار اتاق پر شده از کاغذهایى که هرکدوم یادآور مسئولیتى هستن که باید به خاطرش سختى بکشم! با چشمهاى نیمه باز، صداى زنگ رو قطع میکنم و خودم رو به ندیدن میزنم! چرا الان بیدار بشى؟ تو کارى ندارى که این ساعت انجامش بدى... ازونور شب دیرتر بخواب... بیشتر خوابیدن باعث میشه از روزت....... و خوابم میبره!

ساعت ٧:٣٠ صبح پهلو به پهلو میشم! جورى نفس عمیق میکشم انگار این پهلوى چپم بوده که سالها بار اضافه م رو به دوش کشیده و حالا به پهلوى راست تحویلش داده... یه نگاه به صفحه ى گوشى میکنم و وقتى گوشمو تیز میکنم صداى سکوتِ فضاى پیرامون، مثل لالایى و نوازشى عاشقانه چشمام رو با خودش میبره....

ساعت ٨ صبح دوباره چشمام باز میشن، ولى کاش میشد چشمام رو ببندم و به روزاى خوب فکر کنم، مثلاً اگه اون الان اینجا بود، اگه من و اون الان فلان جا بودیم، اگه من و اون و ایـــــــــــنقدر پول الان اونجا بودیم، اگه و کاش و شاید و............

ساعت ٩ صبح با ناراحتى تخت خوابم رو ترک میکنم!

به خودم میگم کاش شش صبح بیدار شده بودم! اینجورى از همه ى کارهام موندم؛ از فردا حتماً ساعت ٦ صبح بیدار میشم..!

ولى خب، خودمونیم، زندگى از پشت چشمهاى بسته زیباتره...

نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 24 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 09:13 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

همه مون یه مشت ای کاش و غرغر بلدیم برای دیرتر از رختخواب بیدار شدن
امیدوارم زندگیت با چشمای باز کلی سوپرایز و هیجان برات به ارمغان بیاره


امان از این بهونه ها!
یعنی روزهایی بوده که از 5 صبح تا 9 داشتم زنگ گوشی قطع میکردم و بهونه میاوردم واسه بیدار نشدن :)))
منم امیدوارم..
مرسی و همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد