دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دلت همین الان چی میخواد؟

خوابیدم روى تخت و سعى میکنم دوباره به موضوعى فکر کنم که یک ساعت پیش میخواستم در موردش بنویسم، ولى نوشتن براى من مثل سیگار کشیدن میمونه، باید همون لحظه انجامش بدم وگرنه دیگه لذتى نداره.

تو وضعیتى بین نشستن و درازکشیدن دفترم رو در بهترین حالتى که میتونم قرار میدم و شروع به نوشتن میکنم.

دور و برم پر از کتابهاییه که فقط چند صفحه ازشون خوندم و نه مغزم تونسته ادامه شون بده و نه دلم اومده رهاشون کنم! مثل ظروف غذاى نخورده و نَشُسته، ریختن دور و برم و نگاه کردن بهشون هم باعث عذاب وجدانم میشه!

مامان دراز کشیده جلوم و هر از گاهى یه چیزى رو از توى گوشیش بلند میخونه که خب اصلاً مهم نیست. ترجیح میدادم به جاى فواید خوراکى هاى مختلف و افزایش قیمت گاز خوراک پزى، ازم بپرسه بهنام همین الان دلت چى میخواد؟

منم بگم دلم هواى آزاد میخواد، انگار این بخارى نود درصد اکسیژن اتاق رو میگیره تا ده درصد گرما پس بده! پیاده بریم تا پارک و برگردیم؟

خداحافظ دلبره رادیو چهرازى از گوشیم پخش میشه...

"خوردمش! امروز. گفتم بیام بهدارى نشون بدم. تو دلم باشه خیالم راحته. هرجا میرم هست دیگه. دلبرو! خیالت جمع درد نمیکنه! فقط دیگه نمیشه دیدش! آخه دانى که چیست دولت؟ دیدار یار دیدن. ولى ندیدن بهتره از نبودنش! سیگار دارى؟!"

نظرات 2 + ارسال نظر
ساره چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1397 ساعت 11:35 ب.ظ http://sarehrajabzadeh.blogsky.com

سلام،
مامانا هم یه سرگرمی پیدا کردن، بازم خوبه با همین چیزا سرگرم هستن.
شما هم پاشو برو ظرفاتو بشور، منظورم اینه کتاباتو بخون.
سیگار خوب نیست، جیزه...
اما بخاری خیلی خوبه.

سلام
کاش فقط با همین چیزا سرگرم بودن دست از سر کچل ما برمیداشتن! :)

تیلوتیلو شنبه 22 دی‌ماه سال 1397 ساعت 09:48 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

کچل کی بودی؟
منم تازگی به این درد در مورد کتاب خوندن دچار میشم
چند صفحه میخونم و دلزده میشم
تا چند ماه پیش کتاب هرچی که بود تا تهش را میخوندم


یه جایی خونده بودم پایین شهری ها که کچل کنن مردم فکر میکنن زندانی ان
وسط شهری ها که کچل میکنن مردم فکر میکنن دارن میرن سربازی
بالاشهری ها که کچل کنن همه میگن لابد مُده!
حالا تو خودت پیدا کن پرتغال فروش رو!

من اصلا دوست ندارم اینجوری باشه
ولی خب قلم بعضی نویسنده ها و کتاب ها اصلا باهام سازگار نبوده گاهی
مثل کتابهای مارکز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد