دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

مثبت هجده (توکل)

یکی از دوستان نوشته بود در شرایط حساس کنونی که اینترنت قطع شده و کسب و کارها به فنا رفته و بنزین سه برابر شده و غم لشکر انگیخته و کمر همت بسته به نابودی این بدترین ساکنین زمین؛ باید توکل کرد!

البته من که تخصصی در این زمینه ندارم (!) ولی یک لحظه فکر کردم کلید مشکلاتمون رو پیدا کردم: " آهان پس باید توکل کنیم!"
راستش نمیدونم کردنِ توکل خیانت به عشقم محسوب میشه یا نه ولی خب اگه با این خیانت میشه تمام مشکلات رو حل کرد چه اشکالی داره...

یکی برای همه، همه برای یکی!

اگه این تنها کاریه که برای اعتلای بشریت از دستمون برمیاد، خب میکنیم!

واسه همین چندین بار توکل کردن رو سرچ کردم تا ببینم این توکل دقیقا کجاست و چجوری میشه باهاش خوابید،

ولی متاسفانه هیچ سایتی باز نشد! که خب طبیعی هم بود...

سایت های مستهجن همیشه فیلترن! فعلا هم که فیلترشکن ها قطعه و اینجوری هیچکس نمیتونه توکل کنه! پس چیکار کنیم؟
به همین سادگی دوباره امیدمون ناامید شد؟ حالا باید خیابون به خیابون، کوچه به کوچه، خونه به خونه دنبال توکل بگردیم؟

کسی از توکل خبری داره؟ میدونه الان کجاست؟ چه شکلیه؟ چه لباسی تنشه؟ آخرین بار کی دیدتش؟ اصلا پا میده یا نه؟!


پ.ن: اومدیم و ما تن به این خفت دادیم و ندیده و نشناخته توکل رو کردیم، اونوقت راهکارش برای حل بحران های پیش اومده چیه دقیقا؟

لطفا اگه کسی چیزی در این زمینه میدونه به ما هم بگه چون من امکان سرچ و دسترسی به اطلاعات ندارم! مرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد