دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دلم خوشه به این شلنگ پر فشار!

میدونی؟ آدم نباید همش بشینه غصه بخوره!

همه ی ما اگه خوب به دور و برمون نگاه کنیم کلی دلیل واسه دلخوشی داریم که اصن بهشون فکر هم نمیکنیم!

مثلا خود من، وسط اینهمه فکر و خیال و حس خراب، وقتی داشتم فیلم the piano teacher رو میدیدم به این فکر کردم که چقدر خوبه که ما توالت ایرانی داریم و شبیه این فرنگی ها با دستمال کاغذی خودمونو پاک نمیکنیم! اه اه اه! واقعا حرکت چِلِشی بود این کار!

خدایا شکرت که منو تو کشوری به دنیا آوردی که بعد از قضای حاجت، خودشون رو میشورن!

والاع!

بازم اگه دلخوشی ای پیدا کردم تو زندگیم مینویسمش براتون حتما!

من که قرار بود قوی باشم....


حس میکنم دارم دچار افسردگی میشم!

البته نمیدونم علائم افسردگی دقیقآ چیه، ولی فکر میکنم دارم میشم!

فعلا در حد  لکه بینی ئه!!!



طنز تلخ


_ خوبیه تو اینه که خیلی با مزه ای!

_ :)) نه بابا؟! اونوقت بدی ام چیه؟!


_ بدی ات؟! خب بدی ات هم همینه که خیلی با مزه ای!!! :))

مزایا و معایبمون پارادوکس داره در کل!

بیدار میشوم وسط وحشت، اما هنوز داخل کابوسم...


همیشه از دروغ، جنگ اعصاب و آبروریزی بدم میومده...

ولی واقعا چرا از هرچی بدت میاد، سرت میاد؟!


* عنوان: سید مهدی موسوی

من صادقانه روز تولدم بغض میکنم...

غصه نخور، روز خوب ما هم میرسه...

غصه نخور، روز خوب ما هم میرسه...

غصه نخور، روز خوب ما هم میرسه...

غصه نخور، روز خوب ما هم میرسه...

.

.

.

مستی و راستی...
مطمئن نیستم..! :/


تولدم مبارک...

 
*عنوان از شاهین نجفی

ادامه مطلب ...