دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دلتنگی

خیلی دلتون برام تنگ شده نه؟

هی میاید اینجا رو چک میکنین و میبینین آپدیت نشده و دلتون هزار راه میره!

هی تف و لعنت میفرستین به فضای مجازی چون دسترسیش اینقدر پایینه که وقتی نگران کسی میشین کاری ازتون ساخته نیست!

اره اره! خودم میدونم! لازم نیست بهم بگید که اصلا اینطور نبوده! نمیخواد بگید تو این مدت اصلا اینجا رو چک نکردین که ببینید آپدیت شده یا نه! بذارین من بیخود و بی جهت اینطور فکر کنم! چیه؟! مگه چیزی از شما کم میشه؟!

اصلا چی دارم میگم؟
اومده بودم بنویسم که اگه به آشپزی علاقه دارین میتونین به پیج آموزش آشپزیم توی اینستاگرام یه سر بزنید!

بعله! چی خیال کردین؟ من از هر انگشتم یه هنر میپاشه یعنی میباره یا همون میریزه!!!

آدرسش هم اینه:
@mrchef.iran

مخلص

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 09:42 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

ولی من واقعا هی چک کردم ببینم هستی یا نه

واقعا؟ یعنی خوشحال شم؟
اگه هرروز چک میکردی که بگو خوشحال شم!

Snowprincess چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:24 ب.ظ http://snowgirl-snow.blogsky.com/

ملتی رو از نگرانی در اوردی . دم شما گرم .
فکر میکردم فقط منم که کمبود چک شدن وبلاگ دارم
افرین به این هوش و ذکاوت

مگه شما کمبود داری؟!

Madar Baran یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 06:44 ب.ظ

سلاااااااام بر شما
خیلی مرسی بابت آدرس اینستا و
آشپزی های خیلی بیست توندم تون بابت کارکردن تو مزرعه و
دونه های برنج :طیب الله انفاسکم گل پسر جان
خدایا مرسی که آقای بهنام رو آفریدی

سلام علیکم
قربان شما
لطف دارین
کار کردن تو مزرعه ی برنج دیگه چی بود فقط؟!

Madar Baran دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 06:58 ب.ظ

شیمی محبت فدا
چی بود؟این که یه سر به مزرعه برنج زدین و
دیدین که چقدر زحمت داره و
زین پس؛حتی یه دونه برنج حیف میل نمی کنید.وخداوند ،اسراف گران را دوست ندارد و
بهشت خاصه برای آشپزها و
شیخ بهنام است و
بس.(ایکن فیگور شما)


آهان اونجوری
لینک هم که ندارین بشناسمتون ولی خب مخلصم

بهامین شنبه 29 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 08:33 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

قلم و نحوه نگارش پست های وبتون خاص و ویژه اس ، فکر نمی کردم توحیطه آشپزی هم مهارت داشته باشید.
پیج کاربردی و فوق العاده ای دارین .
رِسپی و آموزش های که دارید خیلی عالیه .
ممنون‌بابت معرفی پیجتون.
موفق باشید

خیلی ممنونم
از هر نظر لطف دارین بهم
سلامت باشین

Madar Baran دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 09:01 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

شیمی معرفت قُربان بلامیسر. به قول می پئر جان ،خیلی آقایی

تی جان قربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد