دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

ادامه بده بهنام...

چارزانو نشستم وسط تختم؛ گوشهام قرمز شده؛ صداى قُل قُل و جوشش رو از اعماق وجودم حس میکنم. 

زُل میزنم به رو به روم؛ دقیقاً همونجایى که اهداف و برنامه هام رو طبقه بندى کردم و مرتب چیدم!

سعى میکنم ذهنم رو خالى از همه چیز کنم؛ ولى ترسهام پشت سرم هلهله میکنن و طبل میکوبن و شیپور میزنن!

فقط یک لحظه براشون کافیه، که برگردم و روى سرم هوار شن!

ترس هشت ماهه م با مشت میزنه توى صورتم،

استرس یک ساله م با لگد میاد توى شکمم،

غم یک سال و نیمه م پخش زمینم میکنه و میشینه روى دلم و وسط این درد و خونریزى، بغض شش ساله م میترکه و زار میزنم به حال و روزى که دست ساز شخص خودمه..!

آره خودم! بلد نیستم دروغ بگم... صادقانه که به عقب نگاه میکنم کسى رو جز خودم مقصر نمیبینم و اصلا گیرم که ببینم؛ چه سود؟!

سعى میکنم خودم رو از زیر آوار دردها بیرون بکشم و دوباره به سمت کورسوى امیدِ در پسِ برنامه هام برگردم... سخته... سخته... سخته...

دنبال پاکت سیگارم میگردم! تموم شده... از دکه یه بسته وینستون میگیرم؛ ده هزار تومان! شِت....

نظرات 3 + ارسال نظر
arash سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 02:37 ق.ظ http://mnevesht.blogsky.com

منم اینارو دارم ولی همیشه با خودم میگم خب چی میخواید؟‌کی تموم میشه؟‌اصلا میذارید تموم بشه؟ یعنی تا آخر باید بچسبید به من؟‌ راهی نداره برای خلاصی؟‌
فقط اینکه شما میتونی با یه پاکت وینستون اینارو بشوری ببری موقت اما من چه کنم

ای بابا
برادر من ویسنتون که سهله
بهمن هم نمیشوره چیزی رو ببره
ما یه چیزی رو تو زندگی از دست دادیم
که نباید میدادیم
برای من اون چیز امیده
کمرنگ شده
هی رنگش میکنم
هی میپره رنگش......

arash چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 01:12 ق.ظ http://mnevesht.blogsky.com

حق داری اقا. امید که بره با هیچی جاش پر نمیشه اگه بشه موقته تازه عوارض داره

مخلصیم خلاصه

پوفر چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 02:37 ق.ظ http://princesspuffer.blogsky.com/

دکه محلتون خوب وینستون حساب میکنه قدرشو بدونید :)

15 تومن هم گرفتم!
حقیقتش این پست توی اینستا با رقم 15 تومن شِیر شد!
وقتی اومدم اینجا بذارمش شده بود ده تومن!
الان میده 9 تومن :))))
خلاصه خدا رو شکر قیمت ها دارن میان پایین!
خدا به دولتمردامون عمر با عزت بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد