دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

تفنگت را بگیر زمین نگذار!

تیغ برمیدارم و صورتمو اصلاح میکنم،

میخوام برم مهمونى؟ راستش نه...

روزى دو سه بار مسواک میزنم،

دندونام درد میکنه؟ راستش نه...

صبح و عصر ورزش میکنم، هم هوازی ، هم بدنسازی،

احساس چاقی میکنم؟ راستش نه...

روزى دو بار میرم حموم و دوش میگیرم،

کثیفم و بوى عرق میدم؟ راستش نه...

میرم بیرون تا یه دست لباس براى خودم بگیرم،

کمبود لباس دارم؟! خب راستش نه...

میدونى چیه؟ چند وقته روحم جلاش رو از دست داده و وقتى لمسش میکنم با یه سطح صاف و صیقلى مواجه نمیشم،  خار داره، جدیداً ناهموارى هاش سر انگشتاى افکارمو زخم میکنه. و خب وقتى یه فشنگ بى باروت به دستت میدن باهاش چیکار میکنی؟! من پوسته ش رو تمیز نگه میدارم... به عنوان یادگارى!

یادگاری از روزى که نترکیده بود و قرار بود به قلب اهدافش شلیک بشه؛

شاید تنها دلخوشی این روزها همین باشه، بزک کردن یه پوسته ى تمیز و سرحال و شاداب، شاید یه روزى دوباره پُر شد از باروت...

شاید یه روزى به اهدافش خورد....

نظرات 1 + ارسال نظر
arash شنبه 28 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 08:43 ب.ظ http://mnevesht.blogsky.com

ولی قبول کن همین درست کردن ظاهر و این چیزا دل خوش میخواد که داری

نه والا! ندارم..
سعی میکنم داشته باشم
میزنم تو سر خودم که داشته باشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد