دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

بر باد رفته ، بر آب رفته ، بر فاک رفته، یا یه چیزی تو همین مایه ها!

امروز صبح که از خواب پاشدم رفتم توالت !

البته اینجاش خیلى گفتن نداشت چون همه تون هر روز صبح همین کارو انجام میدین، ولى خب من ترجیح دادم از اولش شروع به تعریف کنم!

در همون حال که مشغول کارهاى خودم بودم، چشمم به عنکبوت گنده ى گوشه ى دستشویی افتاد که مدام تار مى تَنید و قلمرو اش رو گسترش میداد...

من که هنوز چند دقیقه اى کار داشتم صبر کردم تا رویاهاش رو تمام و کمال ببافه و وقتى از تارى که تنیده بود بیرون اومد تا نیم نگاهى به نماى قصرش بندازه؛ من با انگشت وسطم تمام رشته هاش رو پنبه کردم و از بین بردم!

عنکبوت بیچاره یه نگاهى به من انداخت و از ترس پا به فرار گذاشت. من هم با فشار آب باعث افزایش سرعت فرارش شدم...

ولى قصه همینجا تموم نشد!

از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون، عصر که مجددا به توالت شرفیاب شدم، عنکبوت رو دوباره همون گوشه دیدم و اینبار قبل از نشستن، با کف پام لهش کردم و با آب بقایاى جسدش رو فرستادم توى فاضلاب !

راستش وقتى شروع به نوشتن کردم اصلاً قرار نبود که متنم اینجورى باشه!

میخواستم عنکبوت مذکور رو زنده بذارم و بنویسم که وقتى یکى آرزوهاتون رو نابود میکنه مثل همون عنکبوت سمج باشید و تلاش کنید و اینقدر ببافید و اینقدر سختى بکشید تا به هدفتون برسید..!

ولى بعد دیدم بهتره باهاتون روراست باشم!

یه وقتایى که زورتون نمیرسه دلیلى به پافشاری نیست!

شاید بهتر باشه هدفتون رو تغییر بدید قبل از اینکه خودتون و اهدافتون نابود بشید!

شما اینطور فکر نمیکنید؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
arash شنبه 28 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 08:44 ب.ظ http://mnevesht.blogsky.com

رفتی تو مایه های بوکوفسکی

من یا اون؟

arash سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 02:31 ق.ظ http://mnevesht.blogsky.com

هر دو تون

لعنت به هردوتامون :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد