دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

آرزوهای دست نیافتنی :)

خیلی دوست داشتم الان یکی بود که سرمو میذاشتم روی پاش؛
با دستای گرم و نرمش موهامو نوازش میکرد و میبوسید و دلداریم میداد؛
میگفت عزیزم غصه نخور؛ درست میشه...  این روزا هم میگذره...
منم میگفتم گوه نخور بابا!

دیگه چی میخواد درست بشه! فقط بدتر نشه! من بهتر شدن نخواستم! والاع!

ولی خب متاسفانه من خیلی وقته که دیگه مو ندارم...!

نظرات 5 + ارسال نظر
نازلی شنبه 13 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:46 ق.ظ

خب همین کارارو میکنی که کسی نیست دیگه

چرا؟ چون کچل میکنم یعنی؟!

پریسا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 11:05 ق.ظ http://roga2.blog.ir

وقتی اینطوری با طرف حرف میزنی و اوج احساساتش بهش پارازیت وارد میکنی صد سال این صحنه برات تکرار نمیشه

عشق اگه عشق باشه.... هعی...

محمدهادی سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

امید به زندگیتم بالاست ها
من هنوز 30 سالم نشده احساس جوونی نمیکنم دیگه
باز خوبه یه جوون سی ساله ای...
کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست رو مطالعه کنید خوبه فکر کنم

دکمه چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:27 ب.ظ http://voro-jak.blogsky.com/

نکن برادر اینجوری...
کی اینجوری جواب این همه احساسات رو میده؟

خب فقط من!
من خاصم اخه

فاطمه یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 12:05 ق.ظ http://life-me.blogsky.com

برا همینه کچل شدی :))))

نه اتفاقا از وقتی کچلم کردن اینجوری شدم اصن :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد