دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

W T F

من چقدر عوض شدم!

حالم از اینی که الان هستم به هم میخوره!

حتی اگه باعث بشه شما اینجوری بیشتر با من حال کنید!

میدونید که؟ من اصن مهم نیست برام که دیگران چه فکری در موردم میکنن!

میدونید که ارزش زر زر دیگران واسم چقدره؟

حالم داره ازین به هم میخوره که دارم فکر میکنم نکنه این پست نظر کسی رو در موردم عوض کنه!

حالم داره به هم میخوره از فکر کردن به نظرتون!

میخوام مثل قبل اگه کسی حرف مفت زد بشورمش؛ یه جوری که مرده شور هم نتونه اونجوری بشوره!

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

شاید اگه منم تو شرایط تو بودم همینا رو مینوشتم نه من هر آدمی
امیدوارم همیشه آرامش و رضایت تو وجودت موج بزنه

شاید؟!

ممنون رفیق

عاطفه سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:11 ق.ظ

عوض شدن اگه باعث بشه خوشبخت و موفق بشیم خیلیم عالیه.
خودالانمون چه گلی به سرمون زده که این وضعیت رو ادامه بدیم؟!
عوض شدن سخته! اینکه من یادبگیرم مثبت اندیش باشم یادبگیرم وقتی دعوا میکنم در رو نکوبم پشت سرم یادبگیرم ازهرآدمی خوبیاشو ببینم له کننده است!
حالا واقعا نظر من چه اهمیتی داره؟! مهم خودتی! ۱نگاهی به لیست تغییراتت بنداز حتما نکات مثبت و تاثیرگذاری توشون پیدا میکنی که حالتو بهم نزنه.

بیخیال عاطفه...
یادت باشه که هیچوقت نمیشه یه فالوور رو فالو کرد...

عاطفه شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:51 ق.ظ

باشه تو خوبی برادر

اون که 100%

سحر دی زاد یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 ق.ظ http://dayzad.blogsky.com/

همیشه خودت باش...

چشم

ماهی چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:18 ب.ظ http://parcian.mihanblog.com

من ادم عصبانی هوار هوارو بیشتر تایید میکنم تا خونسرد خنثی

درود بر تو آدم عصبی هوار هوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد