دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

حلال و حرام!


دیشب خواب دیدم خداوند متعال برای رفاه حال بندگان عزیز آیه ای نازل کرده اند با این مضمون که نماز جزو گناهان کبیره محسوب میشه و هرکس مشروب نخوره سر پل صراة فلانش میکنن!
خلاصه ما هم که خیلی به این آیه ها پایبندیم با هرچی نمازخونه قطع رابطه کرده بودیم و با یه شیشه وتکا تو خیابونا الهی به امید تو...
جای شما خالی تازه کم کم داشتیم احساس میکردیم خیلی داره بهمون خوش میگذره که یهو اذان صبح شد و ما هم ناامیدانه پاشدیم رفتیم دستشویی و...
بعدشم اومدیم باز گرفتیم خوابیدیم!
چیه؟! یه وقت انتظار نداشتین من ساعت 5 صبح پاشم دولا راست شم که؟! ها؟! داشتین؟!


پی نوشت: با تشکر از همه ی دوستان عزیز که مزدوج شدن ما رو تبریک گفتند اعلام میداریم، فعلا همه چی خوبه و ما خیلی خوشبختیم! منتظر خبرهای تکمیلی باشید!

نظرات 12 + ارسال نظر
فرزانه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ق.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

حیف که تازه دوماد شدی وگرنه یه جواب دندان شکن بهت میدادم
به عروس خانم هم سلام و تبریک بنده رو ابلاغ بفرمایید.
بعدشم شما بهتره شبا بیدار بخوابی.

خب خدا رو شکر که جستیم از جواب ددندان شکن شما!!!
خیلی متشکر هستیم بنده و عروس خانوم!

مامانگار یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ق.ظ

بهنام ؟؟؟!!!
اینجوری نمیشه..باید از جشن تون و مراسم و حواشی و غیره برامون کلللللی بنویسی...
مگه الکیه که یهو بیای بگی مزدوج شدم و بعد یه پست ازخوابت و حرفای همیشگی...
خیررررر...لطف کن بنویس برامون
ممنون

حالا هستیم در خدمتتون مامانگار عزیز!
چه عجله ایه حالا؟!

سفیدبرفی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ http://manoharfhayedelam.blogfa.com/

اصلا چه معنی داره ساعت 5 بیدار شی و دوباره بری بخوابی؟!!!
حالا که مزدوج شدی باید بری نون تازه بخری و صبحونه خوشمزه واسه همسربانو آماده کنی

(اینو گفتم که نه سیخ بسوزه نه کباب.آخه توو کامنت قبلی هوای تو رو داشتم)


ساعت 5 باید این کارها رو بکنم؟!
اونوقت کارهای زن و مرد هنوز تفکیک نشده تو این جامعه آیا؟!
من باید بکنم این کارا رو؟!
دست شما درد نکنه که حفظ اعتدال هم میکنی!
همچنان نشان بهترین کامنت رو در اختیار داری شما!

آذرنوش یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

یه پست کامل از مراسم به صورت جز به جز میخوایم
زود باش

هرچیزی میخواین بگین هااااا! تعارف نکنین یه وقت!!!!

آناهیتا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

این پست اصلا دلچسب نبود! خلاص!
اون کسی که ساعت 5 صبح بیدار میشه و دولا راست میشه ( مثل خودم ) با خوندن اون جمله حس و حال خوبی بهش انتقال داده نمیشه!
اصلا هدفت از نوشتن این پست چیه؟!؟
میخواستی نوشیدن و حلال جلوه بدی؟ نماز خوندن و نماز خون ها رو به چالش بکشی؟ اونایی که خیلی راحت به بقیه انگ میزنن و زیر سوال ببری؟ دقیقا هدفت از نگارش این پست چیه؟!؟

خب قرار هم نیست که همه ی پست ها دلچسب باشند به نظرم!
من هم بارها گفتم که نویسنده نیستم که همیشه بتونم هدفم رو اونجوری که میخوام انتقال بدم! یه بار میشه، ده بار نمیشه!
همینجوری یهویی چنین چیزایی اومد به ذهنم و نوشتم و هدفم هم این بود که نمازخون هایی که کسایی رو که مشروب میخورن محکوم و نجس و فلان و بهمان میدونن رو ببرم زیر سوال!
اگه هم موفق نبودم خب به نظرم اشکال نداره! خب نبودم دیگه!

آناهیتا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

همونطور که بعضی آدما به اسم خدا و پیغمبر خودشون رو محق میدونن به بقیه انگ بزنن از این طرف بقیه آدما لزومی نداره اون دسته رو به زیر سوال ببرن!
در برابر اون آدما میگم " نظر شما برای خودت محترمه ولی من کاری رو انجام میدم که فکرم میگه درسته! " همین
اگه ما هم با ادبیات اونا حرف بزنیم، پس فرق ما چیه؟!؟

خب شاید زیر سوال بردن رو بشه اینجور تعبیر کرد که دوست دارم اون عده ی متحجر ببینن که هستند کسانی که یه روز از نماز خوندنشون مینویسن و یه روز هم از مشروب خوردن و تنبلی در نماز!
ببینن که میشه یه نفر نماز بخونه ولی مثل اونا دگم نباشه تو مسائل عقیدتی!
ادبیاتم هم فکر نمیکنم ادبیات کسی باشه! چیزیست مختص به خودم و متناسب با حالی که در لحظه ی نوشتن دارم!

آناهیتا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ

برای بیان نظرات لازم نیست آدم صادق هدایت باشه!
میدونی بهنام؟ گاهی آدما حرفشون درسته ولی بدلیل بد بیان کردن نوک پیکان اتهام به طرف خودشون میاد!
من اینو تو دنیای مجازی با پوست و گوشتم لمس کردم. شیوه بیان کردن دیدگاه خیلی مهمه...
در مورد اعتقادات اصلا نباید از زبان نیش و کنایه یا طنز استفاده کرد چون تعصب تو این ماجرا باعث میشه همه چی قاطی بشه! اون کسی که دیدگاهش رو به اشتراک میذاره به انزوا کشیده بشه و در پاره ای موارد مجبور بشه سکوت کنه!

موافقم!
برام اتفاق هم افتاده که یه وقتایی کاملا حق با من بوده ولی خب چون نتونستم به اعصابم مسلط باشم یه حرفی زدم که جو علیه من شده!
ولی موافق نیستم که در مورد اعتقادات نشه از طنز و کنایه استفاده کرد!
این دیدگاه واسه اسلام گراهای تندروئه!
من در مورد هرچیزی شوخی میکنم حتی خدا!
رسالت من هم در اینجا جلب رضایت خلق الله نیست!
من یا درست میگم که خب اکثریت میگن موافقیم،
یا غلط میگم و اکثریت میگن مخالفیم!
شایدم بحث شد و متقاعد شدم و نظرم عوض شد کلا!

رعنا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

سوالی واسم پیش اومده اینه که مزدوج شدن در خرخونی هم تاثیر داره ؟

آره واست خوبه خرخونی رو کاهش میده!

آوا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام به عروس و دوماد گل
خیـــــــــــــــــــــــــــــــلی
خوشحال شدم روزی که
خبرپیوندتون رو شنیدم و
واستون دعا می کنم
سالهای سال با خوبی
و خوشی و سلامتی
کنار هم زندگی کنید
موفق و پیروز باشید
عشقتان جاودانه..
یاحق...

سلام آوا بانو
خیلی ممنونیم
ایشالله شما هم همیشه
ساد و سلامت باشید..

رها جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

به به بهنام خان من تبریک میگم بهتون
خوشبخت باشید
خوشحال شدم و براتون آرزوی بهترین زندگی رو در کنار همدیگه دارم

خیلی مررررسی رها جان
لطف داری
متشکریم

سپیده شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir/

من در این رابطه هیچ نظری ندارم ... عقاید دیگران برام قابل احترام همین ... چون حتی صلاحیت تشخیص مثبت یا منفی بودن گرایش مذهبی یا حتی فکری هم از عهده ی ما خارج ِ ... چون عقاید شخصیه... من اعتقادی دارم و به اعتقادم هم سخت باور دارم ... همین کافیه که این حق رو برای دیگرون هم قائل باشم

من هم راستش خیلی سعی میکنم عقاید دیگران برام قابل احترام باشه!
ولی وقتی عقایدشون رو میخوان تو حلق من بکنن یه کم سیستم عصبیم به هم میریزه و....!
حرف شما بسیار متین و سنجیده میباشی اد!

mosta سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ http://mo3ta.blogfa.com

مثلا خبرای تکمیلی چی میتونه باشه؟؟؟یه کوچولوی کاکل زری قند عسلی دیگه
کلاهم مبارک باشه بهنام جان
این اولین کامنت من تو سال 92 امیدوارم سالی سرشار از برک و شادی وپیروزی برای خودتو خانواده ت باشه{اسمایلی گل رز}

اووووووووووه چه خبره حالا بابا!؟

خیلی مرسی مصطفی جان
ایشالله شما هم لحظات خوبی داشته باشید در سال جدید و سالهای پیش رو..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد