دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

آنتی تواضع!

خوب یا بد من آدمه مغروری ام!

یا شاید متکبر!

البته خودم چیز بدی نمیدونم این رو!

اعتماد به نفس بالا اکثر اوقات کارسازه!

همیشه کاری رو کردم و میکنم که دوست دارم و خودم تشخیص میدم که درسته!

تو زندگی عقایدی دارم که خیلی محکم سرشون واستادم

و خب البته اگه همین الان تشخیص بدم اشتباهه عذرخواهی میکنم و کوتاه میام!

به همین سادگی!

دقیقآ به همین سادگی که گفتم با یه بحث منطقی و ساده از عقایدی که میگم محکم سرشون واستادم کوتاه میام!

خب با این طرز رفتار نباید مغرور بود واقعآ؟!

نباید به خودم بگم "به به" به خودم آیا؟!

اصلا اگه این دنیا چند تا آدم مثل ما داشت که وضعش این نبود!

والله به قرعان!


در کل خواستیم بگوییم اعتماد به نفس چیز خوبیست و بعضی ها همه چیز دارند جز همین یک مورد را!

نظرات 16 + ارسال نظر
آناهیتا جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

چقدر این جمله بار منفی داره!
"خوب یا بد من آدمه مغروری ام!

یا شاید متکبر!"

و از اون بدتر اینکه خودت چیز بدی نمی دونی اینو!!!

فقط می تونم بگم بین اعتماد به نفس تا تکبر زمین تا آسمون فاصله س...
بین " به به " به خود گفتن تا باد به غبغب انداختن یک سال نوری فاصله س...

نه خیر حق با منه!

خب به نظر من چیز بدی نیست اینکه آدم بدونه داره درست رفتار میکنه و به خاطر این رفتار درست به خودش بباله!
میدونم منظورت چیه آبجی جان، منتهاش منظور من یه چیز دیگست!
خودت که میبینی منو! غرورم رفتارم رو زشت و ناپسند کرده آیا!؟

یلدا نگار جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ http://yaldanegar.persianblog.ir/

سلام واقعا اعتماد به نفس لازم و خوبه...غرور به هیچ وجه نه..البته برای تک و توک ادمها برخی اوقات لازمه.

سلام
منظور من از غرور این نیست که سرمو بگیرم بالا به هیشکی نگاه نکنم هاااااا!!!!
غرور از این جهت که رفتار خودم رو قبول داشته باشم و علنا بگم اینو و بگم اگه مشکلی دارید با رفتارم بیاید بحث کنیم!

احمد جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ http://hor-73.blogsky.com/

منم نظرم مثل یلدا خانوم
چیز خوبی نیست تکبر اما یه جاهایی لازمه
حتی میگن تکبر با اینکه مخصوص خداست و برای انسان ها حرام اما برای شخص متکبر تکبر داشتن صواب حساب میشه
یاهون که یلداخانوم گفتن(برای تک و توک ادمها برخی اوقات لازمه. )
موفق باشید

نظرت که کلا مثل یلدانگار بود پس جوابت هم همونه قاعدتا!
در مورد اینکه میگن مخصوص خداست و صوابه و اینا هم نفهمیدم چی شد راستش!
شمام موق باشی..

آوا جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

آره..دقیق..منم
موافقم.....که
اعتمادبنفس
چیزخوبیــه

یاحق...

سلام علیکم
حق به همراهت آوا بانو..

آوا جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

آره..دقیقا..منم
موافقم.....که
اعتمادبنفس
چیزخوبیــه

یاحق...

ف@طمه جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ http://zarafekocholo.ir/

مغرور بودن خیلی جاها تو رابطه ی دوستی جایی نداره خودتو اصلاح کن

کلا از خودمچکر هسی هان

اگه دوستی مشکلی داره خب خودش میگه دیگه!
دوستیه جدیدی هم نمیخوام داشته باشم که حالا رفتارم رو تغییر بدم دوست جذب کنم!

سایه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://manohamsarim.blogfa.com

خو مغرور جان حالا چرا نبشتی قرعان قرآن دیگه مجید جان دلبندم اون قرآنه

خو اون مدلشه!

شاه بلوط شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ http://balot.persianblog.ir/

من اعتماد به نفس رو از رئیس شرکتی یاد گرفتم که سرم داد کشید و گفت پولو به حساب ما واریز کرده
اما فردا صبحش در کمال ناباوری انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده باشه زنگ زد و گفت الان پولو زدیم به حساب
یعنی اینا خدای اعتماد به نفس و البته وقاحت هستن
بعد از اون یاد گرفتیم کمتر به خودم و بیشتر به این لامصب های دروغگو شک کنم


جالب بود!

شاعرشنیدنی ست یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

غرور خوبه به شرطی که به خودخواهی نرسه
اعتماد به نفسم خوبه به شرطی که دوباره به خودخواهی نرسه
در کل منظورم این بود که خودخواهی بده!

بعله موافقم که خودخواهی بده!

سفیدبرفی پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ http://manoharfhayedelam.blogfa.com

در اینکه داشتن اعتماد به نفس خوبه هیچ شکی نیست اما این دلیل نمیشه اگه کسی اعتماد به نفس بالایی داره آدم متواضعی نباشه...

امیدوارم هیچ وقت دچار اعتماد به نفس یا غرور کاذب نشی که آدم رو از اون ور بوم میندازه زمین ....

موافقم؛
چشم نمیشم!
ممنون

رعنا جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ http://rahna.blogsky.com

آیا این رابطه که خرخونا مغرور هستن یک طرفه است یا دو طرفه ؟
و آیا اگر یک طرفست جهتش کدام طرفه است ؟ :دی

روزت مبارک خرخون

والله این سوال رو باید از شما که پیشکسوتی در این زمینه پرسید! :دی

روز شوما هم موبارک :)

سپیده شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ

اعتماد به نفس به اندازه اش خوبه اما اینکه به راحتی دست از عقایدت بر میداری خوب نیست پسر خاله ، باور ون داشته باش... سرسخت تر باش

ولی به نظر من سرسخت بودن روی عقاید یه جورایی به دگماتیسم منتهی میشه!
هر انسانی عقایدی داره که امکان داره درست نباشه و باید تغییر کنه دخترخاله!

سپیده شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ

تصحیح میکنم : باورشون

متوجه گشتیم

مریم نگار (مامانگار دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ

منظورت رو متوجه شدم بهنام جان...
اوکی...خوبه..

ممنون مامانگار بانو...

سایلنت دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ق.ظ http://no-aros.blogfa.com/

اگه عکستو ندیده بودم می گفتم پسرداییمی

حالا عکسمو کجا دیدی که نظرت عوض شد!؟

احمد سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://hor-73.blogsky.com

غرور از این جهت که رفتار خودم رو قبول داشته باشم
اگه منظورت تاید رفتارته وخوب دونستنش که بایدبگم معصوم نیستیم که رفتارمون درست باشه وقبولش داشته باشیم اما اگه منظورت قبول کردن رفتارته چه درست چه غلط(اصطلاح خودم کردم قبول دارم)بحثیه جدا ازغروربهش میگن پای عواقب کاروایسادن چه عواقبش خوب باشه چه بد
اصل کلی:تکبرمخصوص خداوندومتکبربودن حرام
اما>>>>>>>تکبربرای فردمتکبرصواب
بازم موفق باشی

یه جورایی فهمیدم منظورت چیه و موافقم!
شمام موفق باشی ایشالله..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد