دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

خداییش فراتر از شستن یک بشقاب است!!!

در ابتدا جا داره تشکر کنم از خودم! بعله! میخوام از خودم تشکر کنم که یه فصل سخت و سرنوشت ساز و پر از تلخی و شیرینی رو تاب آورد! (خودت رو کشتی واقعأ!)

گذروندن یه ترمِ درسیِ خیلی سخت، فارغ از اینکه چه نتیجه ای رقم خواهد خورد اعتماد به نفسم رو خیلی بالا برد! (خدا به خیر بگذرونه! نیست که اعتماد به نفست خیلی پایین بود!)

گرفتن کلی تصمیمات سرنوشت ساز که هرکدومشون کلی انرژی از آدم میگیره تو این مدت کوتاه واقعأ سخت بود و من به خاطرش واقعأ از خودم راضی و ممنون ام! (از خودش ممنونه! هه!)

تو این مدت به خودم نشون دادم که میشه قوی بود، میشه مستقل بود، میشه تلاش کرد و چشم به آینده دوخت، میشه عاشق شد، میشه به خاطر عشق هرکاری کرد، و فهمیدم که متعهد بودن در عین سخت بودن واقعأ شیرینه...(فقط همینا رو فهمیدی اینقدر جوگیر شدی؟!)


در انتها هم لازم به ذکر است که بنده و همسرم برای ادامه ی مسیرمون شدیدأ محتاجیم به دعای انسانهایی با قلبهای صاف و زلال، که حتمأ شما دوستان از این دسته انسان هایید، پس دریغ نفرمایید لطفأ...

نظرات 32 + ارسال نظر
زهرا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://puppyl0ve.blogfa.com

سلام
خب من اگه جزو اون دسته هم نباشم اما براتون دعا میکنم .
بعد شما پست قبلشو میخونید به ارتباط بین گیلاس و عکس پی میبردین. به من چه که تنبلی

سلام
حالا شوما دعا کنید ایشالله که هستین!
آخ ببخشین نمیدونستم میخوام موضوع یه پستتو بفهمم باید از اولین پست وبلاگت شروع کنم تا آخرش رو بخونم!!!!

پونه شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com

بابا مبارکه به سلامتی
یعنی همسرم رو طوری گفتی که فهمیدم قند تو دلت آب شده بهنام


مرسی پونه جان
خب مگه چیه قند تو دل آدم آب شه خنده داره؟! دهه!

عاطی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ http://www-blogfa.blogsky.com/


چرا همه ترمشوون تمام شد؟!؟!؟!؟!من تا بیستم امتحان دارم:(((


ایشالا خوشبخت شید!عاشق بموونید!کیف زندگی رو ببرید! ومن الله توفیق!:دی

در ضمن اوون چیزایی رو ک فهمیدید!همچینم کم نبوودنااا!

:گل

دانشگاه های آزاد فکر کنم تا اواسط تیر امتحان دارن! نمیدونم والله!

مرسی مرسی ایشالله حسااابی کیف زدگی رو هم میبریم!

نه خب کم چیزی که نبود منتها میخواستم فروتنی و تواضع به خرج بدم که مثلأ هنوز خیلی چیزای دیگه باید بفهمم و اینا!

آبان شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ http://sibesorkhebehesht.blogfa.com

سلام! یادته بهنام!؟ یادته یه بار اشتباهی واست آدرس اون بلاگمو گذاشته بودم؟! الان از همونجا پیدات کردم... میدونی؟! الان فهمیدم ازدواج کردی؟! میدونی الان کلی ذوق کردم!؟ میدونی دعات میکنم خیلی؟! میدونی الان باید پاشی بری همسرتو ماچچچ کنی؟ ! الکیا! :دی

جدن خیلی خوشحال شدم وقتی خوندم " من و همسرم! !"


مبارکت باشه. ایشالا خدا نگاه لطفش رو از زندگیتون برنداره و همیشه باهم خوش و خوب باشید! کم هم نیارین!

خدانگهدارت آقا بهنام...

البته الان دیگه" آقا بهنام" شدی واسه خودت ها!:دی

سلااام
بهله بهله سوتی ات رو یادمه!
مررررسی آبان جان لطف داری... اهوم اهوم حرفای +18 نزن دیگه!
بازم مرررسی ایشالله هیچوقت کم نمیاریم

البته آقا بهنام بودم واسه خودم هاااا!!!
فعلأ

مهسا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://sohanerrooh.blogfa.com

به خاطر عشق همه کار شیرین موفق باشید

بهله بهلههه مرررسی همچنین شوما...

نیما شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

تو ازدواج کردی ؟ چی میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟
برو یره خودتو سیاه کن! ما خودمون معدن زغال سنگ کشف میکنیم ! خودمون معدنچی بودیم یه عمری !

ببین عمرنااااااااااااات !


دااااش خب ما مثل "بعضیا" تو بوق نمیکنیم یهو ملت رو غافلگیر میکنیم دیگه!!!

عارفه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام
این آناهیتا کجاست ما ازش استعلام کنیم ببینم سرکارمون گذاشتی یا جدی است
ولی با توجه به این پست های اخیر انشائالله که درسته باشه کنار هم خوشبخت شید
الان انتظار داری بگم شیرینی بده ؟اون همه گفتم زنبیل خیلی توجه کردی که من بگم شیرینی بده
عمرن آناهیتا اینجا چکاره است اون میاد شیرینی میده

سلام
انشالله که "درسته" باشه؟! چی درسته باشه؟! مگه من گفتم نصفه است؟!
فکر خوبیه هاااا! کلأ شوما هر کاری دارین اعم از سوال و شیرینی و زنبیل و چیزای دیگه برید با آناهیتا صحبت کنید!!!!!

سارا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

بابا همسردار بابا عاشق بابا چشم به آینده دوخونده بابااااااااااااااااا متعهد


البته هنوز در این حدی که گفتی بابا نشدم هاااا

مهاجر یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

موفق باشید...

مرررسی دادا

نازنین (مامان مهتاب میترا ماه بانو ) یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://mah-mehr.blogfa.com

سلام بهنام آقای گل . مبارک باشه خیلی خوشحال شدم خیلی زیاد . امیدوارم همیشه در کنار هم باشید و به هر چی که آرزو دارید برسید . سلامتی و عشق و شادی و ثروت همراه هر روز و هر لحظه ی تان باد.

مررررررسی بانو
خیلی لطف داری
امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون پر از شادی و سلامتی باشه

ناهید یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ب.ظ http://gholompos.blogfa.com/

جاااااااااااااااااااااااااااااااااان؟!(الان شاخای رو سرم دیده نمیشه)
کی همسر دار شدی اونوقت؟
ملت دو رو نمیان وب یهو میبینی بابابزرگم شدن


اصلأ این نت مانع از پیشرفت انسانهاست!
یه کم که ازش فاصله بگیریم پله های ترقی رو یکی یکی طی میکنیم!!!!

سحر یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ http://sahar1985.blogsky.com

هی میگی وقت نمیکنم بیام نت ، بگووووووووووووووو
رفتی همسر دار شدی
تبریییییییییییییییییییک
خوشبخت بشین عزیزم

نه باباااا
آخه چرا مسائل رو با هم قاطی میکنید!؟
من درس داشتم خونه هم نت نداشتم واسه همین نمی اومدم نت!
مررررسی ایشالله خوشبخت میشیم!

ما(ریحانه) یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ

نه بابااااااااااااااااا.... ازدواج کردی؟؟؟؟
از همین جا به اون بدبخت بیچاره ای که خام حرفای رنگ و وارنگ تو شد و به تو بله داد تسلیت عرض میکنم و امیدوارم خدا صبر جزیل در این راه بهش عنایت کنه....
و البته به تو هم تبریک میگم ها.. این که تو این شرایط تورم ۸۰ درصدی همچین تصمیم مهمی گرفتی خودش کلی شجاعت (و البته با کمی اغماض حماقت!!) میخواد...
امیدوارم در کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنید.
راستی یادته واسه نیما تو مجله دهه نود پست اهدایی گذاشته بودم؟؟؟ از اونجایی که حوصله ندارم کادوی جدید تدارک ببینم همون رو دوباره از نو بسته بندی میکنم و بهت اهدا میکنم برو دوباره بخونش ببین تو چه هچلی افتادی!!!!

نه خداییش من میخوام بدونم من زیاد حرف میزنم؟!
دیگه تو که میدونی من چقدر بچه ی آروم و توداری ام که! خام سکوتم شده احتمالأ ایشون!!!
تورم 80 درصدی؟! کدوم تورم 80 درصدی؟! تورم الان 8 تا 9 درصده که ایشالله تا پایان این دولت قراره به زیر 5 درصد برسه و وضع مردم هم بهتر شه! مدارکشم موجوده حتی!!!
مرسی که امیدواری...

نه یادم نیست!

فرزانه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://balot.persianblog.ir/

سلام بهنام
..کی متاهل شدی تو؟

این عشق و عاشقیت مستدام باشه....حتما هم براتون دعا میکنم...

اولش دعا میکنم از این امتحانهای فیل افکن جون سالم به در ببری

سلاام
راستش یه روز هویجوری نشسته بودم تو خونه داشتم درس میخوندم یهو متوجه شدم متاهل شدم! چیه؟! مگه خنده داره!؟
مررسی
آره والله واسه این امتحانات که شدیدأ دعا لازمم!
مرسی فرزانه بانو..

تارا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ http://l0ve.persianblog.ir/

ای جان همسرش

ای جان همسرم؟!

تارا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ http://l0ve.persianblog.ir/

دختری که حرفهایش را نمیخورد(پری) یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

تبریکاااااااااااااات ما رو هم پذیرا باش.....
وااااااااااای خدا مردم پوب دارن میرن زن میگیرن دیگه!!!

به به ! سلام علیکم!
خئلی مرسی،
مردم پوب داشته باشن میتونن برن زن بگیرن!؟
خب این پوب چی هست ما که نداریم ولی بگو چیه سعی میکنیم تهیه کنیم!!!

ناهید یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ http://gholompos.blogfa.com/

بهنام خانه دار میشود
به زودی با سری جدید وب نویسی بهنام آشنا خواهید شد...
آموزش نکات خانه داری توسط برادر حاج بهنام...از دو کلام حرف حساب خانه داری

از کجا فهمیدی تو؟! البته من اینجا پرستیژ خودم رو حفظ کردم ولی یه وبلاگ دیگه ساختم توش این چیزایی که گفتی رو آموزش میدم اگه خواستی بگو بهت یاد بدم این کارا رو شاید فرجی شد بالاخره!

مهتاب زاهدی دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ http://mohandesakele.mihanblog.com

واقعاً بهت تبریک میگم!! اول ازینکه که خیلی خودتو خسته کردی!!!!! دوم ازینکه معلومه ته دلت هفت شب و روز عروسیه از این پیوند مبارک و خجسته!!
خوشبخت بشین.

من فقط میتونم بگم که واقعأ ممنون...

silent دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ http://no-arus.blogfa.com/

تبریک میگم به همسرتون و شما با کلی آرزوی خوب و قشنگ
معمولا شمالی ها اینجور موقع ها می گن ایشالله سال دیگه همین موقع با یه بچه توی بغلت بنویسی!!


مررررسی ولی تو فکر کن یه درصد!!!!!!!

سحر دی زاد سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ق.ظ http://dayzad.blogsky.com/

چقدر دلم برای خوندن پست هات تنگ شده بود!
اینو جدی میگم بخدا!
راستی هنوز سختی ندیدی برادر!
کجاشو دیدی!!!!!!!!!
ولی با همه ی سختی هاش شیرینه! شییییرییین

خب دلت تنگ شده بود چرا نمیخوندی پست هامو اونوقت؟!
سختی که زیاد دیدیم ولی خب آره شیرینه شیرینم نباشه ما تحمل میکنیم اصلآ! والله!

ری را سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ق.ظ http://narenjestaan.persianblog.ir

برات دعا می کنم شدید!!!!!

دعا کن شدید! !!!

سپیده سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ق.ظ http://osyaaan.blogfa.com/

اوه شوکه شدم ... رفتم سری به پستهای قبل زدم دیدم اوهم ... آقای خیلی وقته ساز عاشقی مزنه ... ما گوشمون سنگینه ... نگران نیستم چون میدونم نمیتونستم ازت شیرینی بگیرم ... اما در عوض میتونم یه عالمه آرزوهای قشنگ و طلائی برات داشته باشم از قدیم گفتند زیر پوستهای تیره قلبی روشن نهفته ست ... سریع روشنگری کن پسر خاله من طاقت خماری رو ندارم .

بهلههه دیگه سالی یه بار سر میزنی به آدم این میشه آخرش که شوکه شی!
شیرینی بگیری؟! خب معلومه که نمیتونی بگیری؟! فکر نکنی یادم میره از قبل یه شام بهم بدهکاری هاا!
ممنون بابت آروزهای طلاییت دخترخاله
این پوستهای تیره که گفتی ناشی از همون تعطیلات و استخر و... اهوم اوهوم...(آیکون سرفه!)
چه روشنگری ای بکنم خب؟! همه چی واضح و مشخصه که دختر خاله! اگه اطلاعات بیشتر از این میخوای باید شامی که بدهکار بودی رو بدی!!!!

پرچانه سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://forold.blogsky.com/

شما و همسر؟
الان ما باید بگبم مبارکه؟

نمیدونم والله!
خودت چی فکر میکنی؟!

آبان سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://sibesorkhebehesht.blogfa.com

بهنام خان جان! شما خانومت آدرس این بلاگت رو داره!؟

اگه نداره ؛ نده بهش فعلنده! جان ِ من نیگا! اینا از هر ده تاشون نه تا و نصفیشون دخترن! :دی دردسر میشه ها!!! :دی

مشکل اینجاس ک من خوش نیستم. نیستم خب!

خب نه مشکلی نیست! آخه ایشون خیلی فکرشون بازه و اصلأ با این موضوع مشکلی ندارن و اصلأ اینقدر منو قبول داره که به هیچی گیر نمیده!!!! ولی خب باشه آدرس اینجا رو جهت پیشگیری از جنگ اعصاب بهش نمیدم! بهشم میگم که به زور نگیره!!!

خب چرا خوش نیستی!؟ مگه میشه کسی تو این مملکت زندگی کنه و خوش نباشه؟!

آناهیتا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

نفهمیدم چطو شد؟
چشم و دلم روشن!

سرفه سرفه سرفه سرفه و....
آناهیتا تو که خیلی از کلمه ی فرار استفاده میکنی آیکون فرار اینجا کدومه؟!

آناهیتا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

زیر آبی که رفتی
پیوند خواهر برادری رو نادیده گرفتی
میایی تهران صداشو در نمیاری باید از دَدیمون بشنویم
عروس خانمو قایم کردی نکنه ملت نگاش کنن تموم بشه!
سر سنگین شدی
خنده های از ته دلیت تبدیل به ژکوند شده!
تیریپ مهندسی برداشتی پس گردنی هاتو فراموش کردی!
با هزارتا تغییر مزخرف دیگه! ( آبروداری می کنم هیچی نمیگم! )
.
.
.
با این وصفیات کی از من شیرینی میخواد؟

خب آناهیتا گو اینکه هیچ کدوم از این کارایی که میگی رو نکردم! ولی اگه هم کرده باشم بنا به رابطه ای که در گذشته بوده هم تو موظفی شیرینی و شام و نهار و... رو از بدی! ناسلامتی داداشت میخواد خوشبخت شه هاااا!

آناهیتا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

ببین دادا تغییر و تحولاتت خوب، شیرین، به یاد ماندنی، ابدی....ولی آدم رفقاشو فراموش نمی کنه...
خیلی مبارک باشه ها ولی بنده ازت دلخورم
تا اصلاع ثانوی ( شاید سه دقیقه دیگه شاید سه سال دیگه! ) پس گردنی نمیزنم!
ولی با تمام این اشکالات....دعا می کنم

مگه من فراموش کردم؟!
تو چند وقته تماس نگرفتی با من اصلأ؟!
دیگه دست پیش نگیر خب!
خب اگه دلخوریت باعث میشه پس گردنی نزنی من استقبال میکنم از این حالتت!!!!!!
مررررررررررررررسی

آناهیتا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

ینی من عاشق ریحانم
چقد قشنگ حالتو می گیره
ایول
بی نظیره بهنام

اوشون که اصلأ حرفاشون سندیت نداره ولی خب اگه باعث میشه بخندی اشکال نداره فکر کن الان حالم رو گرفته!!!!!!

منظورم پول بود آی کیو!!!!!

واقعأأأ؟!

زهرا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ http://flashfiction.mihanblog.com

همه چیو فهمید به غیر از اون چیزی که باید می فهمید!
تو مگه ازدواج کردی؟!
واقعا چقدر راحت! (با یه ترم درس خوندن ازدواج کردی؟!)
بابا من آخرش نفهمیدم چطوری ازدواج کردی؟!
شایدم ازدواج نکرده باشی و دچار توهم شده باشی
شاید هم بعدا بخوای ازدواج کنی
اصلا به من چه!


با گزینه ی آخرت به شدت موافقم!
خب تونستم کردم مشکلیه الان؟!

mostafa دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ق.ظ http://mo3ta.blogfa.com

بهنام جان درود مبارکا باشد زیاد
از این به بعد یخورده پست متاهلی بزار ببینیم چی جوراست که یه پسر به این گلی با همچین وبلاگی میره قاطی مرغا و ما خوروسا رو تنها میزاره
یه جورایی بگو ببینیم چی مزه ای غول مرحله اخرش کدومه؟
امیدوارم تو زندگی مشترک موفق و پیروز باشی

مررسی مصطفی جان
والله تا اینجاش که ما دریافتیم الکی میگن متاهلی بده! خیلی هم خوبه! والله!
غولش مشکلات مالیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد