دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

مَرد و مَردونه!

توضیح واضحات: از اونجایی که خودم به شدت درگیر امتحاناتم و وقتِ پست نوشتن ندارم از دختری که قلبأ دوستش دارم پرسیدم: مرد زندگیت رو چطوری تصور می کنی؟! این پست قسمت عمده ای از سخنان گهربار ایشونه! ("گهربار" رو هم خودم گفتم ایشون نگفت!!!)

 

مرد زندگی من شبیه اسکناس نیست! آغوشش بوی پول، عرق، ورق و گیریس و... نمیده! از اونطرف بوی گیاه بامبوس هم نمیده! ( چون دوست ندارم هر جا میره بوی ادکلنش مسیر هر کس و ناکسی رو منحرف کنه! ) 

مَرد من برای ناموس بی شرف ترین آدم کره زمین هم احترام قائله. وقتی میخواد با کسی تسویه حساب کنه ناموس طرف و جلو چشمم به هشت قسمت مساوی تقسیم نمی کنه! انگشت اشارشو رو نقطه ضعف طرف، فشار مضاعف نمیده! 

پسری که دوست دارم حلقه به دستم بکنه، سایز اندام هم کلاسی ها و دختر همسایه رو با جزئیات نمیدونه! تعهد اساس زندگیشه. 

کسی که لیاقت داره با من زیر یک سقف باشه، با رفقاش در سطح شهر به دنبال مانکن های خیابانی تک چرخ نمیزنه! مردمک چشمشو دو برابر نمی کنه تا گریم صورت از ما بهترون و واضح تر ببینه!!! 

مَرد من راحت گریه می کنه، راحت ابراز علاقه می کنه،

برای آشتی پیش قدم میشه.با چشمام حرف میزنه و...

 

ازش پرسیدم: این مردی که توصیف می کنی رویایی نیست؟! پیدا میشه؟!

گفت: " آره پیدا میشه فقط مثل دختر نجیب نایابه! "  

پرسیدم: حالا این مرد چقدر به من شباهت داره؟ 

گفت: "...................." (یعنی سکوت!)

میگن: سکوت علامت رضاست دیگه! 

 

پی نوشت:روز بی ادعاترین عضو خانواده مبارک. روز ساده زیست ترین عضو خانواده مبارک. روز بهشت نشینِ بی قباله مبارک. روز پدرهای زحمت کش مبارک... :* (این بوس هم واسه پدرهای زحمت کش بود نه تو!)

 

پی نوشت: نمی خواستم این پی نوشت رو اضافه کنم ولی باید واقع بین بود! لعنت خدا بر مردهایی که مردانگی رو در صدای کلفت و زور بازو میدونن. خدا از سر تقصیر مردهای خون آشامی نگذره که تمام دنیاشون شکم و زیر شکم لامصبشونه! مردانگی رو اعدام کردید لعنتی ها...


پی بهنام نوشت: جای پست نوشتن کادو بهم میداد بهتر نبود خداییش؟!

نظرات 30 + ارسال نظر
فاخته سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ق.ظ http://3881467hk.blogfa.com/

بچه به جای اینکار هااا برو بشین سر درس و مشقت :دی

چش چش! :دی

پرچانه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

اگه کادو بهت میداد ترش نمیکردی؟
روزت مبارک

نه من ظرفیتم بالاست!
مرررسی

مهاجر سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

روزت مبارک عزیز.

مرسی مهاجر جان

مهتاب زاهدی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ http://mohandesakele.mihanblog.com

نه دیگه! این پست خودش به صد تا کادو می ارزید! شما یالاخره کی میخواید قدر معنویات رو بدونید؟؟
باور کنید برای روز مرد یک ماچ با ارزش ترین هدیه ست!!

خب اون که بعلههههه
ممنتهاش آیا واسه روز زن هم به همین ماچ بسنده میکنن خانوم های گرامی؟!

سارا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

ینی همش یه طرف پی نوشتت یه طرف بهنام
دمت گررررررررررررررررم
در ضمن کادو به این باحالی چی میخوای دیگه


کادوی مادی و معنوی رو با هم میخوام من!

آوا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

مرد.....مرد....مرد
واژه ءغریبی شده
این روزها........
روز تموم پدرای
گل مبارک......
یاحق...

خب کلأ انسانیت واژه ی غریبی شده آوا جان...

بعله روزشون مبارک...
حق به همراهت

ری را چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ق.ظ http://narenjestaan.persianblog.ir

این دختری که شما قلباْ‌دوسش داری عجب آدم خوب و عاقلیه
تو دخترا کم پیدا میشه قدرش و بدون

اون که بهلهههه
منتها منم پسر خیلی خوبی ام که تو پسرا کم پیدا میشه! کی قدر منو بدونه اونوقت؟!

زهرا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://puppyl0ve.blogfa.com/

خب این سری بهش میگم حتما بره سه جفت جوراب واست بخره عوض یک جفت. خوبه؟

اگه پنج جفت بخره به نیت پنج تن که زندگیمون هم رنگ و بوی معنویت بگیره خوبه!

ما(ریحانه) پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ

نخیر نخواسته دلت بشکنه سکوت کرده مبادا بری معتاد شی و این حرفا....
تو هنوز امتحان داری؟ چند ترم دیگه مونده؟ خسته شدیم از بس دعا کردیم مشروط شی..

نه خب! تو که نبودی ببینی چه جوری سکوت کرده که! الانم از رو غرض ورزی و کینه توزی یه چیز میگی! منتها اصلش همونه که من گفتم!
آخی ی ی! حالا خیلی مونده منتها از اونجایی که تا این لحظه دعاهات کوبیده به دیوار فکر نمیکنم با دعا کردن به جایی برسی!

عاطی پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://www-blogfa.blogsky.com/



ینی انقد از این سوالا بدم میاد!که درون مایه ش اینه:(خب اینو پرسیدم ک از من تریف کنی:)))))))))))))). )

که اصولنم زیاد ازم سوال می شه:)))

ولی جواب قشنگی بوود!

رووزتوون با تاخیرات!مبارک!

خوشبخت باشید!:دی


ولی درون مایه ی سوال من اصلأ این نبوددددددد!!!!
حالا اینکه آخرشم همه ی اونا رو چسبوندم به خودم یه موضوع دیگست!
مرسی مرسی

آناهیتا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ق.ظ

جمع کن این مسخره بازیا رو
دختر مردم و مسخره کردی
کیسه ی داروهاتو نشونش بده
گفتی هر روز میری دکتر روان پریشان مشاوره میگیری؟
اگه فک کردی فرار می کنم در اشتباهی!
راستی امشب یه نوری دیدم تو اسمون جات خالی
خیلی وحشتناک بود!

به به سلام علیکم منور فرمودین!
مسخره بازی چیه آناهیتا؟
ای باباااا!
خب اینجا منو روان پریش کرد الان این اتفاق منو از روان پریشی در آورده سالم شدم خب!
نمیدونم جریان این نور چی بوده من که ندیدم! داشتم درس میخوندم اون موقع!

آناهیتا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ق.ظ

داداجان میشه یه خواهشی بکنم؟
میشه لطفا گندشو در نیارید؟
والا ما که درست درمون متوجه نشدیم حضرت عالی چه مرگت شده ولی اینطور که از وجنات مشخصه یک دختر نگون بختی گرفتارت شده! فک کنم یه بار دیگه هم گفتم بعد از تمام شوخی ها و بگو بخندها...لطفا خیلی رو این مسئله مانور نده در حدی که مخاطب هات این ریختی بشن!
خب ببین خودتو بذار جای ما
الان مدت هاس هی میاییم وبلاگت هی از زن زندگی مرد زندگی آداب همسر داری فرزند کمتر زندگی بهتر حرف میزنی!!! بس نیس آیا؟
خب ما بالا آوردیم که!!!
به هر حال میدونی که من رفیقتم باهات راحتم دوست دارم انتقاد کنم و میدونم که تو رفیقمی باهام راحتی به انتقاد من رسیدگی می کنی اصلا هم بهت برنمیخوره!
میخواستم خصوصی بگم بعد دیدم عمومی باشه ممکنه زودتر رسیدگی کنی
عمومی شد! مدیونی فک کنی نیت بدی داشتما!!! خودت موجود بدجنسی هستی!!!
در آخر پست خانم خانماتون عمق داره سطحی نیست...مرحبا...خوشمان آمد

با تشکر فراوون از خواهشت که کلأ گند زدی به همه احساسمون!
یعنی در این حد داغونه آناهیتا؟! من از زندگی ناامید شدم که الان! هعی ی ی ی
فقط به من گیر میدی؟! اصلأ اینا رو خود نوشتم خانومم نگفت!!!!

آناهیتا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ق.ظ

دادا نمیایی تهران؟
باباجون سراغتو میگیرن
اگه اومدی یه عکسی فیلمی چیزی از این خانم بیار چشممون به جمالشون روشن بشه
ب جون بهنام این یکیو جدی گفتم! به دور از هر گونه بدجنسی!

باباجون سراغمو گرفته الان یا تو فقط میخوای من بیام عکس بیارم برات؟!
واقعآ این به دور از هرگونه بدجنسی بود؟! خب البته بستگی داره بدجنسی رو چی تعریف کنیم!

آناهیتا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ق.ظ

هزار لایک بر کامنت ریحان
ایول رفیق
زدی وسط پیشونی بهنام
منهدم شد!

الان اینم به دور از بدجنسی بود یا با بدجنسی همراه بود؟!

ناهید جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ http://gholompos.blogfa.com/

خب بترکی پسر یه ساله الکی مارو الاف کردی هی قربون صدقت بریم من فکر کردم کمبود محبت داری واین حرفا
خب بگو اون بنده خدا یکم قربون صدقت بره عقده ای نشی دیگه
حالا کادو پیشکشت


من و کمبود!؟من!؟ کمبود؟!

آذرنوش جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ http://azar-noosh.blogfa.com

روزت مبارکککک
البته با تاخیر زیاد

مررررسی
مهم به یاد بودنه. ممنون

مهتاب زاهدی یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ http://mohandesakele.mihanblog.com

خب آخه برای روز زن که ماچ بهترین هدیه نیست!!

ازبس که خانوما معنوی اند! از بسسسسسسسس که معنوی اند!

مریم نگار (مامانگار یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام بهنام عزیز...
...این خانم عزیز یه خورده سختگیر نیستند بنظرتون ؟؟؟
...اون پی نوشت اول که با ملاطفت و مهربونی ست کجا.....و پی نوشت دوم که ناسزاگویی ست کجااااااا....یهو کنتراست شدید میشه..
...از حالا نگفته..برا امتحانات دعا میکنم...

سلام مامانگار عزیز
خب این یه خرده سختگیری یه گوشه شه تازه! والله!
خواسته حساب کار دستم بیاد گویا!
خیلیییییییی ممنون

silent یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://no-arus.blogfa.com/

نمی دونم چرا یاد دیالوگ بابا اتی افتادم : مرد نیست این دوست عزیزمون!!
روزت مبارک البته با تاخیر

یاد کدوم دیالوگ؟! متوجه نشدم! مرد که خب در مرام و معرفت مردیست برای خودش!
مررررررسی

آرزوبانو یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://anahita718.persianblog.ir

خوشحالم از حالی که داری.

مررسی

ماهی تنگ بلور دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ق.ظ http://parcian.persianblog.ir/

بله بله.....روز شما هم مبارک،هدیه هم نمیدیم ها ها

توقعی هم نیست ماهی جان!
بالاخره آدم میدونه باید از کی توقع داشته باشه و از کی نباید!
یه وقت فکر نکنی من الان از اینکه کادو نمیدی ناراحت شدم و... هااا!!!
مرررسی

طـ ـودی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://b-namoneshon.blogsky.com

هـــــوم آره خب سکوت نشانه رضاست در این که شکی نیست. ولی یه ضرب المثل دیگه هم هست که میگه جواب ابلهان خاموشیت!!! این سکوتو از اون منظر هم یه نگاه بنداز بهش!!
(ناراحت نشید یه وخ!! شوخی بود! )

خب پس بنا بر همین ضرب المثلی که گفتی من الان سکوت کنم؟!
(ناراحت نشید یه وخ!! شوخی بود! )

عاطفه چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://hayatedustan.blogsky.com/

مرد واقعی اونه که از خانومش توقع هدیه نداشته باشه- به یه تبریک هم قانع باشه- چون اون زن بدبخت هزار جور زحمت بی مزد و مواجب میکشه براش!
و مرد واقعی اونه که هیچ وقت فراموش نکنه که وقت و بی ووقت باید هدیه بده و قربون صدقه ی همسرش بره

خب لابد شوما یه چیزی میدونی که اینا رو میگی دیگه! منتها میترسم با این وضع رودل کنن خانومای محترم!

نازنین (مامان مهتاب میترا ماه بانو ) چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ http://mah-mehr.blogfa.com

این مشخصاتی که گفتی که مشخصات پدر جان خودمونه !

راستی آقای بهنام دیگه به بلاگفایی ها سر نمی زنید ؟

خدا حفظ کنه پدر جان خودتون رو ! البته این خصوصیات رو من نگقتم عشقم گفت
ببخشیــــد! من خونه که نت ندارم وقت هم نمیکنم به خدا! در اولین فرصت حتمآآآ سر میزنم بانو

سفیدبرفی چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://manoharfhayedelam.blogfa.com/

البته سکوت همیشه علامت رضا نیست هاااا ، گاهی سکوت سرشار از ناگفته هاست

چطوری با درسها و امتحانات آقا بهنام ؟! موفق باشی ...

ولی من خیلی از این سکوت سرشار از ناگفته ها تو ارتباط دو نفر خوشم نمیاد! ترجیح میدم حرف بزنه طرف مقابلم!
درس ها هم خوبه! خیلی ممنون سفیدبرفی جان
شما هم موفق باشی

دختری از یک شهر دور چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

چقدر ایده آل!!! نه این مرد وجود نداره باور کن!!! مرد حتما نباید زیاد مثبت باشه... مرد باید مردی کنه... دخترا رو هم نگاه کنه به وقتش عرق هم بخوره...

وجود نداره؟؟؟!!!! باز که جمع بستی که دنیز!
پس من چی ام؟!
خب مردی میکنه، عرق هم میخوره، منتها کسی که متاهله باید متعهد باشه به نظرم

مریم360 پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ

آخی با سکوتش چسبیدی به سقف از خوشحالی؟!!
روزت مبارک با تاخیر فراوان

نه خب خودم که میدونستم یا میگه بههلههه یا سکوت میکنه که! قابل پیش بینی بود کلأ!
خب مرررسی ولی چرا میخند!؟

طـ ـودی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ

نه سکوت اصلن خوب نیس. آدم باید حراف باشه
(من ناراحت نمیشم نگران نباشید!)

آدم نباید حراف باشه!
حراف باید آدم باشه!
خب خدا رو شکر!

مریم360 یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

اون خنده واسه قسمت اول بود!


میپذیرم ازت!

زهرا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ http://flashfiction.mihanblog.com

یادمه یه جایی می خوندم:"دیگه سکوت هم علامت رضا نیست"!
تو مگه مردی که بهت کادو می داد؟!
واقعا هم این جور آدما خیلی کم پیدا می شه
تازه اون کلی از وی‍ژگی های دیگه رو نگفت
خیلی چیزای مهم تر
خیلی از دخترا نمی تونن از دیدِ یه مرد به زندگی نگاه کنن
(فقط من می تونم!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد