دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دلم یک سال خوب میخواهد...

سال 90 هم داره دست و پاهای آخرش رو میزنه!

اتفاقای بد کم نیفتاده توش، ولی خب بی انصافیه که بخوام خوبی هاش رو نادیده بگیرم!

کلأ عادت ندارم اتفاقات مزخرف زندگیم رو خیلی مرور کنم و به خاطرشون زار بزنم،

معمولآ این چیزا رو خیلی زود فراموش میکنم، پس الان خوشحالم!

خوشحالم به خاطر اضافه شدن یه سال تجربه ی دیگه به کوله بارم!

خوشحالم به خاطر پیدا کردن دوستهایی ناب و بامعرفت...

خوشحالم به خاطر نبودن معدود آدمهای بی خاصیتی که اصلأ نمیدونم واسه چی راهشون دادم تو زندگیم!

راستش من همیشه به مادرم میگم که اگه در آینده بچه ام همون طوری که من با تو حرف میزنم، با من حرف بزنه سرش رو میبرم!!! البته من با مامانم راحتم و با هم این حرفا رو نداریم ولی خب امیدوارم امسال در جهتی پیش برم که خیلی بهتر از این باهاش صحبت کنم!

راستش من هیچوقت قدر پدرم رو اونطور که باید ندونستم! امسال سعی خواهم کرد خیلی بهتر باهاش رفتار کنم!

راستش من از خودم به عنوان یه دانشجو راضی نیستم! هرچند که تا حالا عقب نیفتادم و خدا رو شکر درس ها پاس شدن، ولی انتظار خودم از خودم خیلی بیشتر از این حرفاست! امیدوارم در سال جدید "دانشجو" باشم...

از خدا میخوام که تو سال جدید همیشه کنارم باشه و حتی لحظه ای تنهام نذاره...

از خدا میخوام که کمک کنه که امسال در کنار "امام زمان ام" تو میدون آزادی رقص و پایکوبی کنیم!

از خدا میخوام که در سال جدید دشمنان ایران رو به وحشتناک ترین وضع ممکن منفجر کنه!!!

از خدا میخوام که به شما در رسیدن به هرآنچه که دوست دارید و شایسته اش اید کمک کنه...


ســــــــــال نــــــــــــو مبـــــــــارک


پی نوشت1: بابک عزیز  یه بازی وبلاگی راه انداخته که برای شرکت توش فقط کافیه از سفره ی هفت سین تون عکس بگیرید و بفرستید براش تا ببینیم سفره ی کی از همه قشنگ تره و با سلایق هم دیگه آشنا بشیم! راستش همونطوری که مستحضرید سلیقه ی من از همه بهتره ولی خب از اونجایی که فردا صبح مسافر تهرانم معلوم نیست که بتونم تو این بازی شرکت کنم یا نه! پیشنهاد میکنم این بازی رو از دست ندید...

پی نوشت2: بعضی ها هم فکر میکنن خیلی نقاشی شون خوبه و اینجوری عید رو به آدم تبریک میگن!!! (مرسی فاخته جان! تبریک عید متفاوتی بود!)

پی نوشت3: چند روزی نیستم!

پی نوشت4: برای شادی روح اموات فاتحه ای قرائت بفرمایید لطفأ...

نظرات 40 + ارسال نظر
آناهیتا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ

اول شدم آیا؟

بعلهههههههههه بعلههههههههه آفرین آبجی گلم

آناهیتا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

هر کی ندونه تو می دونی که سال نود برای شخص من یکی از مزخرف ترین سال های عمرم بود!
یعنی مزخرف ترینش دیگه ولی خدا رو شکر با آرامش و خنده رو به اتمامه...
از خدا می خوام سال جدید و حساس ایران زمین رو با خبرهای خوش همراه کنه...سالی که ممکنه تابستون سختی در انتظارمون باشه ( بخاطر اوضاع بد اقتصادی ) سالی که آبستن حوادث پیش بینی نشده س...
من که می دونم تصمیم های تو کوتاه مدت نیست اصلا هیچوقت کم نمی خوای...امیدوارم ب همه ی هدف هات برسی...

سال 90 کلأ واسه همه بد بوده فکر کنم!
ایشالله این سال خیلی بهتر باشه...
تابستون سخت واسه چی؟؟؟؟
اتفاقأ من منتظر تابستونم که پاشی بیای رشت و بریم کلی خوش بگذرونیم و لذتش رو ببریم بابااا!!!
مرررررررررسی آبجی جان

[ بدون نام ] یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

سال نوت مبارک داداش گلم
ایشالله که به همه آرزوهات برسی

مررررررسی
سال نوی شما هم مبارک!
فقط ببخشید!
شما؟!

آناهیتا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

بازی رفیق ناشناخته ی تو هم ( هنوز افتخار آشنایی پیدا نکردم فقط اسمشون رو شنیدم! ) باید خیلی جالب و دیدنی باشه...چشـــــــــــــــــــــــم حتما ارسال می کنم
خیلی ب خودت نبال داستان سفره ی افطاری با هفت سین از زمین تا آسمون فرق داره! واسه اینکه اون بحث شکم و بخور بخور بود خوب تو هم شکمووووووووووو سفره ی قشنگی پهن کردی اما این یکی راس کار خودمه!

آفرین حتمآ ارسال کن!
اگه خواستی من اومدم تهران کمکت میکنم که یه سفره ی خوشگل رو بیارایی!
تو شکمو نیستی؟!
چرا بعد از غذا همیشه پشیمونی پس؟!

آناهیتا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

یالا زود تند سریع بگو ببینم دوستای خوب و با معرفتت به تربیت حروف الفبا کیا هستن؟
تازه دادا جان نکته ی مهمی رو جا انداخیتا!
یادت رفته چه کسانی برای پاس کردن درس های شما شب و روز راز و نیاز کردن؟ فک کردی همین جوری الا بختکی پاس کردی؟
می خوای به کمیته ی راز و نیاز کنندگان بگم دیگه دعا نکنن؟


به ترتیب حروف الفبا؟!
ایول!
خب آناهیتا و ...
بقیه اش رو هم بگم؟! همین واسه تو کافیه دیگه!
وااااااااای راست میگی هاااا! یادم رفت بگم تقصیر کی بود ریاضی رو افتادم!

شازده کوچولو دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

ااااااااااااااااااااا
اون کامنت بالاییه من بودم

خب حالا شد!
سال نوت مبارک آبجی ی ی جان
ایشالله سلامت و شاد باشی...

آناهیتا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

برووووووووووووو بابا از قدیم گفتن هر دیدی بازدید داره! هنوز بازدید ما رو پس نداده میگه تابستون بیا رشت خوش بگذرونیم!!!! خجالت بکش...حیا کن...نوبت توئه
تازه من دیگه با تو بهشت هم نمیام!!! ( آیکون دراز شدن دماغ! )

پس ندادم؟!
من نیومدم یعنی؟!

بهشت نمیای؟!
خب بریم جهنم! خوبه هااا! اصلآ با تو جهنم هم برام مثل بهشته عزیزمممم!!!

آناهیتا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

آفرین باریکلا می بینم که هنوز حافظه ی دراز و کوتاه مدتت مث ساعت کار می کنه! مدیونی فک کنی حروف الفبا بخاطر نام " آ " دار خودمه هاااااااا!
اصلا دادا رفاقت الفبایی داره که خیلی مونده پاسش کنم...فعلا دارم درس پس میدم! (آیکون ترکوندن بهنام! )

اوه اوه اوه اوه اوه!
بابااااا فردین! باباااا ما ئوچیکتیم آبجی! (آیکون دستمال یزدی!)

آناهیتا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

واااااااااااااای خدا یاد ریاضی می افتم تمام بدنم میره رو ویبره! منو و زهرا خیلی دعا کردیما ولی خب دیر شده بود گویا!
خدایی من اگه امتحان داشتم اصلا رفیق نمی شناختم ولی خب شووووما که ما نیستی! کلی شرمسارمون کردی!


پس نگو کمیته ی راز و نیاز و اینا!
این چه کمیته ایه که دیر کار میکنه؟!
ای باباااا درس که همیشه هست! این رفاقت هاست که میمونه! ترم بعد پاسش کردم دیگه!

شازده کوچولو دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

چی می کی تو بهناااااااااااام؟
سلام آناهیتا جان

تو چرا هروقت با آناهیتا میفتی با من اینقدر بد حرف میزنی؟!
یعنی چی چی میگی تو بهنام؟!
بهنام چیه؟! یه آقا بهنامی مهندس بهنامی داداش بهنامی! والله!

آناهیتا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

زهررررررررررررر مار
یه کاری نکن برای اثبات شکمویی حضرت عالی عکس رو کنما! اصلا حالا که اینطور شد آبروتو میذارم رو آنتن ملت حالشوووووو ببرن! ( آیکون خط و نشون! )

عکس؟!
غذای من رو هم که تو خوردی که!
اون بال ها رو کی خورد هااااا؟!
فکر کردی یادم میره؟!

آناهیتا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام از بنده س میثا جان
حالتون چطوره؟
پیشاپیش عیدتون خیلی مبارک

هیچی عزیزم بهنامو که می شناسین! هذیون میگه!

آناهیتا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

میثا جون الان براتون عکس رونمایی می کنم شما بگید چه چیزی در این تصویر رویت می کنید جز شکمویی جناب والا مقام بهنام خان!!!؟

من خودم حرفم سنده عزیز من!
آآآآآآآآآآآآآآآی جمااااااااااعت!
ایشون غذای خودش رو که خورد هیچی!
غذای من رو هم خورد!
من همینجوری گشنه موندم تو شهر غریب!!!

آناهیتا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

راستی بهنام میخوام از سفر شمالم بگم
دوم شهریور سال نود واسه من یه روز بی نظیر بود...اولین قرار با دوستان وبلاگی...دیداری که اصلا شبیه دوستای مجازی نبود...انگار صد سال همدیگرو می شناسیم...عالی بود...هیچ نکته ی تاریکی نداشت جز پاس نکردن ریاضی تو!

واسه منم خیلی روز خوبی بود!
هرچند اصلآ باور نمیکردم که سر حرفت بمونی و بیای!
اصلآ وقتی دیدم اومدی شوکه شده بودم و واسه همین روز اول همینجوری خشکم زده بود دیگه!!!!
دوست مجازی چیه دیگه بابا!
یه آبجیه واقعی! کی گفته دوست مجازی؟!

آناهیتا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

http://s1.picofile.com/file/7332498167/IMG_3094.jpg

آی ملـــــــــــــــــــــــــت این انسان شکمو کیه؟
منم یا بهنام؟
البته زودی اورژانس خبر کردیم فوت نشد! ولی خب در شرف شهادت بود!

نگاه کناااااااااااا!!!
چهار تا دونه سیب زمینیه دیگه!
به سالاد هم که دست نزدم!
آآآآآآی ملت! خداییش این غذایی که میبینید واسه نهار کافیه؟!
تازه بعد از گرفتن عکس نصفشو آناهیتا خورد!!!

آناهیتا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ

من عکس رو کردم تو داری حرف میزنی!
بروووووووووووو دادا دستت رو شد!

حیف که من حجمم رو به اتمامه نمیتونم عکس آپلود کنم! وگرنه عکس رو میکردم دستت رو رو میکردم! (مدیونی فکر کنی عکس به درد بخوری ندشتماااا!!!!)

آناهیتا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ


خب خدا رو شکر حداقل یه بار تو عمرت کم آوردی!!!
راضی ام ازت!

البته درست بگو!
حجم کم آوردم!
وگرنه خودم که کم نمیارم!

ف@طمه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ http://zarafekocholo.ir

امیدوارم به همه ی خواسته های لت که گفتی برسی
سفرهم خوش بگذره

مرسی همچنین شما...
باز هم مرسی و ایشالله شما هم برید سفر و خوش بگذره و اینا!

silent دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://no-arus.blogfa.com/

پی نوشت 4 خیلی باحال بود..
یعنی من کشته مرده ی این لحن حرف زدنتم!!

دقیقآ کجاش باحال بود؟!
فاتحه دادنش؟!

سوگل دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://sogooool.persianblog.ir/

عیدت مبارک بهنام جان

خوش بگذره بهت



یه عالمهههههههههه گل واسه تو که خیلی گلی

عید تو هم مبارک سوگل عزیززززز
مرررسی
ایشالله سال خیلی خوبی داشته باشی در کنار خونواده و دوستان...

شما خودت گلی گل واسه چی؟

ماهی تنگ بلور دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://parcian.persianblog.ir/

برات شادی آرزو میکنم بهنام جان،در کنار خانواده و به امید خدا سال دیگه بگیم زن و بچه !!!

مرسی ماهی جان
میگم حالا که داری دعا میکنی خداقل بگو چند تا زن و بدون بچه!

سحر سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ http://sahar1985.blogsky.com

سال خوبی برات آرزو میکنم بهنام جون

خیلی ممنونم
شما هم سال خوبی داشته باشید...

تـــــــارا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ق.ظ http://l0ve.persianblog.ir/

خوشحالم به خاطر پیدا کردن دوستهایی ناب و بامعرفت

منو میگی دیگه

عیدت مبارک مهندس

چرا که نه؟!
شما هم میتونی باشی!
فقط مطمئنی ناب و بامعرفتی؟!

عید شما هم مبارک
سال خوبی داشته باشی...

پریسا چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ http://vahhm.blogfa.com

سال نو مبارک.......

مرسی
عید شما هم مبارک

سفیدبرفی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ http://manoharfhayedelam.blogfa.com

سال نو مبارک ...
امیدوارم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی ....

خوش و خندون و موفق باشی ....

مرررررسی
همچنین شما...

فاخته پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ http://3881467hk.blogfa.com/

سال خوبی داشته باشی پسر گلم
خواهش میکنم

مرررسی همچنین...

خواهش نکن! نمیشه!

آرزو بانو پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ http://anahita718.persianblog.ir

سال نو مبارک.

عید شما هم مبارک

عاطفه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ http://hayatedustan.blogsky.com/

سال خوبی داشته باشی دادا بهنام-
امیدوارم سال دیگه بیای بگی 91 یه سال خوب برات بوده-

مرررررسی عاطفه بانو
سال نوی شما هم مبارک باشه و با آرزوی بهترین ها برات..

رعنا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

سلااام مهندس
عیدتوووون مبارک ..
ایشالا که سفر خوبی داشته باشید .

سلااام
مرررسی
عید شما هم مبارک...
خدا رو شکر سفر خیلی خوبیه و غمی نیست جز نداشتن نت!

الف جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.inspiration90.blogfa.com

سلام .. عیدت مبارک :)

سلام
مرسی
عید شوما هم مبارک...

مسافر88 شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ http://start88.blogfa.com

سلام

امام صادق علیه‌السلام:
ما مِن یَومٍ نَیروزٍ إلّا وَ نَحنُ نَتَوَقَّعُ فِیهِ الفَرَجَ لِأنَّهُ مِن أیّامِنا وَ أیّامِ شِیعَتِنا.
هیچ نوروزی نیست مگر اینکه ما در آن منتظر فرج هستیم چون نوروز از ایام ما و شیعیان ما است.
(مستدرک‌الوسائل ج 6 ص 352)

به امیدروزی که نوروز را در حضور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف جشن بگیریم
نوروز1391بر شمامنتظران حضرتش مبارک باد

اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم
التماس دعا

ان شاء الله سال خوبی داشته باشی

سلام
اوووووم!
باعشه!
سال نوی شما هم مبارک!

تـــــــارا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ق.ظ http://l0ve.persianblog.ir/

مسافرت تموم نشد؟؟؟

نه هنوز!
چند روزی مونده ازش!

سارا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

سال خوبی داشته باشی پسررررر
پ.ن1:امسال حال و هوای هفت سین نداشتم و سفره ننداختم
پ.ن2:جالب بود
پ.ن3:زودی برگرد لطفن
پ.ن4:کاملننننن موافقم

مرررسی دخترررر!

چه عجیب!

چشمات جالب میبینه!

برمیگردم ایشالله!

با چی موافقی؟؟؟؟!!!!!! فاتحه خوندن؟! خب دست شما مرسی!

چرندیاتی یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ http://charandiyat.blogfa.com

سلام

سال نو مبارک

سلام
سال نوی شما هم به مبارکی و شادی و خوشی...

ناهید یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ http://gholompos.blogfa.com/

سلام بر یگانه بهنام دنیا(الان این قربون صدقه جدید بود)
دعا میکنم امسال همه بارونای شما بیاد برا ما

سلام
سال نوت مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشی و بارون هم زیاد بیاد سمتتون!

فرزانه دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

سلااااااااام
سال نو مبارک باشه و همون جوری بشه که میخوای

سلاااام فرزانه خانوم
سال نوی شما هم مبارک باشه
با آرزوی بهترین ها براتون...

کاسپر سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://kasperworld.persianblog.ir

سلام عزیز ...
اومدم بگم 10 عکس فینالیست مشخص شده، خوشحال میشم بیای و توو رای و امتیاز دادن شریک بشی ...
کل عکسها هم روز 12 فروردین همزمان با معرفی برنده نهایی نمایش داده میشه ... [لبخند]

سلام روح مهربون!
میام حتمأ..

سپیده چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ http://osyaaan.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااام پسر خاله ی گلم حالت چطوره ...امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشه

چی شده ... بهنام بحث سند و مدرک چیه ؟ :)

به به به به! سلااااام علیکم دخترخاله! سال نوت مبارک
صد سال به از این سال ها داشته باشی ایشالله
خدا پدر ، مادرت رو رحمت کنه سپیده جان...

هیچی چیزمهمی نیست!

زهرا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ http://flashfiction.mihanblog.com

سال نو مبارک
امیدوارم به آرزوهات برسی

مرسی
سال نوی شما هم مبارک
ایشالله سال خوبی داشته باشی..

مهاجر سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

سالی پر از شادی و سلامتی داشته باشید.
لینک شدید
منو با نام مهاجر لینک کنید.

ممنون
شما نیز شدید لینک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد