دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

پست انتخاباتی!

شاید خیلی ها بگن بهنام تو دیگه چرا؟

چی شد که یهو اونقدر با "خودت" زاویه پیدا کردی که میگی باید به روحانی رای داد؟!

یعنی باید به این نظام رای داد؟!

یعنی باید جلوی تقلب و زور و باتوم و... کشید پایین؟!

نه..

این رویه ی من نیست..!

اما دوست عزیزم

سگ زرد برادر شغاله؟ قبول

اینا تقلب میکنن؟ قبول

حرفای این روزای جهانگیری و روحانی فیلمه واسه من و تو؟  قبول

شرط بندی رو جریان اصلاحات شرط بندی رو اسب بازنده س؟  قبول

ولی عزیز دلم... رفیق شفیق!

تو دروغ نگو... تو ریا نکن.. تو فیلم بازی نکن... تو زیر و رو نکش... تو بفهم با خودت چند چندی... بعد بیا با هم بشینیم پشت یه میز و دم از تغییر بزنیم...

تو وضعیتی که ما ( ما مشخصا یعنی من و تو) بویی از آزادی و راستی و حقیقت نبردیم من ترجیح میدم به کسی رای بدم که حداقل بدونم بعد از چهار سال ریاست اش، قیمت همه چیز 4 برابر نمیشه... که ببینم واسه رای جمع کردن دست به دامن قشر بی سواد با دادن وعده های توخالی و تزریق پول و یارانه و... نمیشه!

من به روحانی رای میدم چون نمیخوام وضع اقتصادی و آزادی های اجتماعی مزخرفم از اینی که هست بدتر بشه...

آره من حتماااا به روحانی رای میدم...

شمام رای بدید...

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 08:29 ب.ظ http://laxwriting.blogsky.com/

دقیقا
به روحانی رای می دم مگه چاره دیگه ای هم دارم؟!

نوچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد