دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

شاه ، سلطان ، ولایت!!!

به شدت حرف های چیزدارمان می آید و به زور فرو میخوریمشان، نکند که چیز در چیزمان کنند این بی همه چیزها و همه چیزمان به چیز برود!

به هر حال... از این چیز ها که بگذریم، شنیدن این آهنگ از همای مستان خالی از لطف نخواهد بود در این روزهای چیزی ئه مملکتمان!


پی اندرز نوشت: بعضی ها فراموش کرده اند انگار که "آنکس که دست از جان بشوید ، هرآنچه در دل دارد بگوید" و فراموش کرده اند که بهار عربی که دم از آن میزنند در چیزشان، آغازش با خودسوزی ئه یک سبزی فروش بود و به خاطر فقر، نه بخشید! به خاطر چیز!!! خلاصه که اینجوریاست!


پی نوستراداموس نوشت: دیر نیست روزی که قیمت تیغ و ژیلت گران شود و سوراخ موش واسه یه عده ناپیدا!


پی تشکر نوشت: تشکر میکنم از تمام کسانی که تولدمان را تبریک گفتند به هرنحوی که توانستند و در هر زمانی که توانستند و تشکر ویژه از آناهیتای عزیز و سوگل بانو...


نظرات 15 + ارسال نظر
سایلنت دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ http://no-aros.blogfa.com/

این که همش چیز شد رفت!!!

دیگه شما به بزرگی خودت ببخش!

محدثه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com/

کامنتم ثبت شد؟! :|

هوم؟!

محدثه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com/

نشد که!
گفتم که "چیزی" برای گفتن ندارم!!!!
فقط میتونم بگم دلار! :)


دلار که خنده نداره! گریه داره!!!!

آناهیتا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

بی خیال دیگه!
یه پست نوشتم شونصد بار چیز میدی! ینی لینک میدی!
بسه دیگه
چقد بی جنبه ای شووووما

درست صوحبت کن خواهر!
چیز میدی چیه؟!
تقصیر منه که لینک وبلاگ شوما رو در وبلاگ پرطرفدار خودم آوردم اصلآ!
والله!!

ولی آناهیتا خیلی خوشحال شدم از خوندن پستت، اگه اشکالی نمیبینی من یه بار دیگه مراتب تشکر خودم رو اعلام میدارم، خاطره بازی ئه قشنگی بود، ممنووووون

آناهیتا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

ینی سنگ پای قزوین که میگن خود خود شووووومایی!
از در بیرونت کنن از پنجره دالی می کنی!
یه بار دیگه تشکر کنی پس گردنی خواهی خورد!
خوددانی!

ما رسم ادب رو به جا میاریم همیشه!
حتی اگه به پس گردنی منتهی بشه!
مررررررررررررررررررررسی

آناهیتا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

این تویی
این مموتی وقتی دلار از مرز سه هزار تومن رد شده!
این صراف های کل کشورن
این ملت ایرانن
این عاطفه در حال انجام دادن پروژه س!
این زوج های نگون بخت در حال تشویق برای زیاد کردن بچه س!
این تیم استقلاله!
این پرسپولیسه!
این مخاطب های وبلاگتن!
اینم منم!

یعنی همشون یه طرف،

تیم استقلال و پرسپولیس یه طرف،

من و تو و عاطفه هم یه طرف!!!!

سارا سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

من اینجا کامنت گذشتمااااااا
پس کووووووششششش؟؟؟؟/

از کامنتت خوشم نیومد پاکش کردم!!!!

شوخی کردم!
من چیزی ندیدم والله!
حالا دوباره میذاشتی چی میشد مگه؟!

سارا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

یادم رف چی توش نوشتم خووووووووو


باشه بابا!
نخواستیم!

مریم نگار(مامانگار) شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ

یعنی مردم از خنده از دست کامنتهای تو و آناهیتا
خب پسر خوب ..اینقدر تشکر میکنی..از فردا همه برا تولد و فارغ التحصیلی و نمره و پروژه و دومادی و اینهات پست میگذارن پشت سر هم...یکیش هم خودم....اونوقت وقت تشکر و لینک دادن و اینا کم میاری ...از ما گفتن بود...
پستت هم خیلی خوب بود...


خب آخه هیشکی واسه ما از این پست ها نمیذاره که! یه نفرم که میذاره باید حساااابی هواش رو داشته باشم که پشیمون نشه و هر سال پست بنویسه برام!

البته لازم به ذکره کامنت های آناهیتا که خنده نداشت! جوابای من خنده دارش کرده بود!

امین سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ http://vanity.mihanblog.com

عالی بود.
روی میخ زندگی نشسته ایم و هنوز می اندیشیم که علم بهتر است یا ثروت...صداقت بهتر است یا بکارت...
وهنوز نمیدانیم فرق درد و لذت را ،فرق عشق و شهوت را...فرق پرستش و بع بع کردن را...و همه تلاش ها بیهوده است.
ما را تا از فرقمان بیرون نکشند،هیچ فرقی را نخواهیم فهمید!

سلام
کامنت شما هم بسیار عالی بود..

کورش تمدن شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام
آقا من پشیمون شدم اومدم تبریکم رو پس بگیرم
بهت توصیه میکنم در حد همین چیز توقف کن

سلام

نصیحتت رو به گوش جان میشنفم و میپذیرم!

دل آرام شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

شاید هم نمیدانند که : ما گر ز سر بریده میترسیدیم ، در محفل عاشقان نمیرقصیدیم ...

البته ما که هیچوقت هویجوری راحت نمیرقصیم!
باید به زور بلندمون کنن!!!

روزگارمو یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ http://http://mavgola.blogfa.com/

سلام
آقا همه چیزها رو خودت گفتی .دیگه چیزی نمونده که ما بگیم.
راستی کاکا تولدت با تاخیر مبارک.ایشالله سال دیگه کادو تولد وازدواج وبچه داری وفارغ تحصیلی رو همه یکجا تقدیم میکنیم.

سلام
حالا این چیزها رو ولش کن!
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــن!
همه ی دعاهات یه طرف اون قسمت ازدواج رو آمیـــــــــــــــــــــن!
چیه!؟ پر رو ام؟!

آناهیتا پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

به جون خودت یه بار دیگه بیام این پستو ببینم خودت میدونی!!!!
حالمون بددددددددددددد شد خب!
ینی تو هیچ حرفی نداری به خوردمون بدی؟!!!!؟
اه

سلام علیکم
سلامت باشید
ما هم خوبیم!

خب آجی جان ما وقت بذاریم واسه اینجا کی به زندگی برسه؟!
حرف که بسیار است!
به قول مولا علی
عبرت ها چه بسیار است و عبرت پذیرفت ها چه اندک!
خب منم که پر ام از پند و نصیحت ولی خب چون گوش شنوا نیست چی بگم؟!
اه و اوه راه ننداز هاااا!!! دهه! سالی یه بار میاد اینجا هرچی هیچی نمیگم هرچی از دهنش در میاد میگه!

رها جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

خودتو کنترل کن ...اگه نتونستی لابد باید کنترلگرت عوض شه...

سلام
نه خیلی ممنون همون خودمو کنترل کنم بهتره!
نمیخوام چیزی عوض شه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد