دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

یه قرار دوستانه

میخواستم ساعت هشت شب پیش بچه ها باشم. البته شاید استفاده از فعل "میخواستم" در اینجا چندان درست نباشه چون وقتى قرار دارى "باید" سر ساعت اونجا باشى حتى اگه نخواى!

راستش خیلى هم لازم نبود که توى انتخاب لباس مناسب دقت کنم، چون قطعاً هیچکدوم اونها نه به چروک آستین هام توجه میکردن و نه متوجه پوسیدگى شلوارم میشدن! پسرها معمولاً لنگه به لنگه بودن جوراب هاتون رو هم متوجه نمیشن! مهم ترین اصل توى قرار با یه پسر فقط به موقع رسیدنه! البته اگه خودتون پسر باشین! اگه دختر هستین چند تا نکته ى مهم دیگه هم هست که بعداً خصوصی بهتون میگم!

دیگه کم کم داشت دیرم میشد ولى خب یه عادت مزخرفى که هیچوقت از سر من نمیفته اینه که قبل از ترک خونه حتماً باید دوش بگیرم! مهم نیست که شب شده، هوا سرده یا اگه برم حموم حتماً دیر میرسم؛ من باید برم حموم چون اصلاً دوست ندارم اطرافیانم از بوى بدنم لذت ببرن!!!

بالاخره ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه آماده شدم و از خونه زدم بیرون ولى از بخت بد خوردم به ترافیک! من واقعاً نمیدونم چرا همه ى آدما ساعت هشت شب با هم قرار میذارن و همه شون دقیقاً ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه از خونه میزنن بیرون! احمقانس!

پشت ترافیک ایستاده بودم و با استیصال میدیدم که هرچقدر ماشین جلویى کند حرکت میکرد ماشین بغلى و عقربه هاى ساعت تند میرفتن!

الان چند وقتیه که به خودم قول دادم جز در مواقع اضطرارى، که خطر مرگ تهدیدم میکنه از بوق ماشین استفاده نکنم و چون در این مورد فقط خطر فحش شنیدن وجود داشت کظم غیظ کردم تا بالاخره به سر منشأ ترافیک رسیدم!

یه ماشین لعنتى دُرُست وسط خیابون خاموش شده بود و به نظر میرسید آقا و خانمى قصد هول دادنش رو دارن؛ البته باید چند ثانیه توى چشمهاشون خیره میشدى تا به قصدشون پى ببرى، در عمل خیلى چیزى بروز نمیدادن!

چند متر جلوتر پارک کردم و به کمکشون رفتم شاید اینطورى زودتر بتونن ماشین رو به کنار خیابون ببرن! به هرحال من که دیر میرسیدم شاید با این کمک چند نفر زودتر به قرارشون میرسیدن و چند فحش کمتر در فضاى شهر پراکنده میشد!

ساعت هشت و ربع به مقصد رسیدم! البته بهتره بگم به مبدأ! به مبدأ فحش خوردن از دوستانى که از قیافه هاشون مشخص بود همین الان رسیدن و اداى یک ربع رسیده ها رو در میارن!

توى همه ى قرارها همیشه چند نفر هستن که ادا در بیارن! اداى خوش قول ها، اداى زودرسیدن ها، اداى تنگها..!

نتیجه ى اخلاقى:

لباس مناسب نپوشید!

حمام نروید!

بوق بزنید!

به هم نوع خود کمک نکنید!

وقتى قرارى دارید در اینستا نچرخید!

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1397 ساعت 09:31 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

سلام
ولی پشت کلمات دقیقا مشخص بود که میخواستی نتیجه اخلاقی را جور دیگه ای بنویسی
و اگه نتیجه اخلاقی واقعا اینطوری تو ذهنت بود پیاده نمیشدی کمک کنی.... ما را سیاه نکن جناب بهنام خان

سلام
دیگه اینقدر گوش شنوا بودی میتونی حرفایی که میشنوی رو کامل آنالیز کنی :))

انه دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1397 ساعت 10:06 ق.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

از ادمای بدقول و دقیقه نود خوشم نمیاداخه خیلی حرص میخورم از دستشون و همیشه از شانسم یکی از دوستام اینجوری از اب درمیاد از اونایی که من میزنم تو سروکله خودم که دیر شد و اون هنوز مشغول ریمل زدنه!

دیگه اگه قصد ازدواج داری که خوشم نمیاد و اینا رو بذار کنار!

Snowgirl دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1397 ساعت 03:15 ب.ظ http://snowgirl-snow.blogsky.com/

چه خوبه که یه ربع به هشت از خونه میزنین بیرون . من اون ساعت باید خونه باشم حتمااااا ، البته کمی زودتر
کار بسیار پسندیده ای میکنید که نمیزارید جماعت از بوی بدنتون فیض ببرن. کاش همه همچین طرز فکری داشتن.

دیگه اگه همه چی سر جاش بود من الان باید به بچه هام میگفتم این ساعت خونه باشن :)))
البته این از خساست منه که نمیذارم هرکسی از بوی خوش بدنم لذت ببره :))

بهامین دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1397 ساعت 04:01 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com/

کار درست و قشنگی بود ،کمک دادن برای ماشین که دچار مشکل شده
بنظرم تمام اون تاخیر ،به این کار قشنگ ،می ارزه
وهمینکه بوق نزدی،چون جز اعصاب خوردی خودمون ،بوق زدن این موقع ها هیچ راه حلی نداره

به نظر شما شاید
ولی به نظر دوستان بنده هرگز! :))
بوق زدن هم که واقعا باهاش مخالفم
حتی چندماهی بوق ماشین سوخت و کلا درستش هم نکردم ولی خب برای مسافرت های خارج شهر گاهی لازمه واقعا واسه همین تعویضش کردم...

Eli سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1397 ساعت 06:42 ب.ظ http://maskesefid

من دقیقا همون ادمی هستم که همیشه دیر میرسم
وهمیشه هم کتک میخورم یا حساب بانکیم خالی میشه

کتک رو که نمیدونم چیه ولی در مورد حساب بانکی..... میای با هم بریم بیرون؟

الی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 09:50 ب.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com

خب به موقع برو سر قرار برادر

چشم خواهر! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد