دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

همگی ما قاتلیم...

شنیدم آخرین کرگدن سفید در جهان هم مُرد و تصویرِ غم انگیزِ آدمیزاد بالای سر کرگدن، تصویرِقاتل بر سر مقتول، چقدر من رو به یاد قربانى هاى خودم انداخت!

اعتماد به نفسى که با قساوت سر بُریدم و به عزاش نشستم، غرورى که فرارى دادم و بعد در شبهاى تنهاییم اشک ریختم؛

و آخرین چراغ امیدى که خاموش کردم و در تاریکى و ظلمتِ دنیام، اولین سیگارِ یأس رو روشن کردم...

متأسفانه عکس غم انگیزى هم از مقتولین فوق الذکر توسط قاتل گرفته نشده!


نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 09:50 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com

چقدر بی رحمانه خودت را قضاوت کردی
نمیخوای با خودت مهربان تر باشی؟

چرا میخوام
الان بغلش میکنم میبوسمش اصن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد