دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

این نیز بگذرد...

دیدین تو مراحل مختلف زندگی، آدم ذهنش درگیر مسائل پیش پا افتاده ایه که تو اون مقطع فکر میکنه مهم ترین و سخت ترین اتفاق زندگیش در گذشته و حال و آینده س؟!

مثلا خود من..

یادمه وقتی هفت هشت سالم بود نمیدونم چه غلطی کرده بودم که مامانم میخواست از عقب مورد عنایت قرارم بده و من زار زار تو درگاه خداوند متعال به هر طرف آب چشم میپاشیدم که این قضیه رو تو حل اش کن، من دیگه تا آخر عمرم ازت هیچی نمیخوام!

یا وقتی تو دوره ی راهنمایی مدیر مدرسه خیلی بیخود و بی جهت گفته بود باید اولیا ات رو همرات بیاری، دوباره دین و ایمونم شکوفه زد که پروردگارا این مشکل رو حل کن من خودم دیگه از پس باقی مشکلات زندگیم برخواهم اومد!

یا تو امتحان نهایی سال سوم وقتی برگه تقلب گرفتن ازم، همش خدا خدا میکردم که از امتحان های بعد محروم نشم، و کلی وعده و وعید روانه ی ملکوت اعلا کردم که با زیر سیبیلی رد کردن این موضوع، مِن بعد، یه بهنام مذهبی که تمام فرایض دینی، اعم از واجب و مستحب و مکروه و... رو با جون و دل به انجام میرسونه تحویل جامعه خواهد داد!

و الان اونقدر سردرگم و ملول و خسته و داغونم که فکر میکنم اگه ایندفعه رو خدا خودش یه نظری به این بنده ی حقیر سراپا تقصیر بندازه دیگه ایشالله بعد از این هیــــــــــــــــــــچ کاری باهاش نخواهم داشت و حتی خودم یه جوری نکیر و منکر رو هم میپیچونم، فقط این دفعه رو خودش یه جوری میزون کنه اوضاعم رو... با تشکر از الطاف بی کران اش... خیلی مخلصیم هااا!

نظرات 5 + ارسال نظر
x یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 10:31 ب.ظ http://malakiti.blogsky.com

دقیقا همینه ...‌
این پست رو خوندم کل قول و قرارهایی که عمل نشده ای که با خدا داشتم اومد جلوی چشمم :||

من هرچی میگم همونه کلا همیشه!

نازلی دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.n-nikan.blogsky.com

تو هم مثل منی پس
هر سری اینطور با خدا معامله میکنی
دستت رو شده دیگه حنات پیش خدا رنگی نداره گول بخوره


امیدوارم هر مساله ای هست به زودی زود به خیر و شادیت تموم بشه
از تراویس خبر نداری؟

نه بابا
سادس
بازم گول میخوره
فدات همچنین مسائل شما! :)
نه والا من کلا خبر خودمم ندارم!

فرشته دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 02:13 ب.ظ

دعا

امین!

Saba چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:38 ب.ظ http://kojastkhaneyebad.blogsky.com

چه عجب بهنام
رسیدن بخیر


السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

شی کَر چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.yekmanminevisad.blogfa.com

به مشکلات من میخند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد