دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

ای دل ساده بکش درد که حقت این است....


خوبی که از حد بگذرد نادان که هیچ

دانا هم خیال بد کند!


 یکی یه جایی یه چیزی نوشته بود که حال ندارم سرچ کنم کاملش رو بنویسم ولی خب لپ کلامش اینکه : وقتی زیادی خوبی، یعنی زیادی خری!

یه وقتایی خودمو فریب میدم و فکر میکنم خیلی دنیا به تخممه!

ولی متاسفانه اصن اینجوری نیست! کلا واسه ناراحت نشدن دور و بری ها خیلی کارا کردم که بر خلاف میل خودم بوده!

الان که دارم فکر میکنم میبینم شدم خر دو جانبه!

هم خر اونایی که مطابق میلشون عمل کردم و خوشحالشون کردم... که انشالله با گوه مومیایی کنن هرچی ادم قدر نشناسه رو!

هم خر خودم که یه عمر خودمو گول زدم که خیلی رُک ام و دنیا به فلانمه ولی خب نوچ!



پی نوشت: از عموم مسلمین و روزه داران عزیز تقاضا میکنم سحر که پا میشن گ.. نخورن! ما که پا نشدیم نمیدونیم چی میخورین، ولی خداییش این بویی که متصاعد میشه از دهنتون گناهش از ثواب روزه تون سنگین تره! و من یعمل مثقال ذره خیره یره و من یعمل مثقال ذره شر یره بابااا!!!


عنوان: همای مستان

نظرات 17 + ارسال نظر
بی نشان چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:23 ب.ظ http://abidic.blogsky.com

آمپر چسبوندی
خر خودت باش حالش رو ببر
از وقتی خر خودم شدم آزادم

خر نباشیم بهتره ها ولی فکر کنم!

آناهیتا چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:33 ب.ظ

آخ آخ آقای سمیعی هم دیروز تو ماشین یه بووووووووووی گندی میداد دهنش که من داشتم بالا می آوردم
اووووووووووووووووووووووووف

منم کل مسیر رشت به تهران رو.... اوووغ

آناهیتا چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:34 ب.ظ

در مورد پست هم واقعا درست میگی
این تناقض رو منم دیدم تو رفتارت
از رک گویی حرف میزنی اما رعایت حال یه سری از آدما رو میکنی که خیلی در حقت بد کردن
خلاصه ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س

بعضی ماهی ها هستن که توی آب مردن!
اونا رو هر وقت از آب بگیریم کهنه اند متاسفانه!!!!

Paiez چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:00 ب.ظ http://11one.blogsky.com

احترام به همه ی اقشار با هر دین و آیینی یک وظیفست
اگه من مشروب میخورم و دهنم بو میده به هیچکس ربط نداره چه از نظر من ثواب داره چه نداره!
همونطور اگه کسی روزه میگیره ...
بوی جفتشون با مسواک زیاد هم از بین نمیرن ... اولی چون معده پر از اون نوشیدنیه و دومی چون معده خالی از غذاست...
بهترین کار... فاصله رو با آدما حفظ کن!!!!
ایهام داشت این جمله
.
.
.
من بچه بودم بیدار میشدم... غذا میخورن

وقتی مجبوری یه مسافت 4 ساعته رو باهاشون تو ماشین بشینی به نظرم شعور حکم میکنه که رعایت کنن!
احترام همینه دیگه فکر کنم!
اینکه من کلا حموم نرم و بوی عن بگیره بدنم و یکی بیاد فحش بده به هرچی آدم کثیف و بد بوئه به نظرم بی احترامی به اقشار مختلف نیست! اگه یکی بو میده و راهکاری براش نداره یا نره بیرون یا یه چیزی ببنده جلوی دهنش !
من جوونم که بودم پا میشدم! راس میگی! مام غذا میخوردیم!

بانوی بهار چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:24 ب.ظ http://khaterateman95.blogsky.com

هر روز مگه باید از رشت بری تهران؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
هممممممم خوبی می کنی به هیجاشونم نیست؛همون آدمایی که فقط به فکر پیش بردن کاره خودشونن انگار برای همه عزیزتر هستن؛|

تو خط رشت تهران که کار نمیکنم هر روز برم!
یه روز تو راه، یه روز تو آسانسور، یه روز تو تاکسی! کلا همه جا ازین موجودات پیدا میشه..

امیر پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:37 ق.ظ http://ghatipaty80.blogfa.com/

سلام
اره دیگه.با همین صراحت.پس چیکا کنم؟

سلام
لینکت میکنم الان

امیر پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:39 ق.ظ http://ghatipaty80.blogfa.com/

لا اقل ی نظری بده

دو تا نظر میدم اصن

Paiez پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:46 ق.ظ http://11one.blogsky.com

پی نوشت: از عموم مسلمین و روزه داران عزیز تقاضا میکنم سحر که پا میشن گ.. نخورن!
سفسته نکن.... خودت اینو نوشتی
کسی که حموم نمیره نمیشه جز یک دین و ایین قرار داد!
میدونی و میدونم چی گفتی و چی گفتم
تو روزای عادی هم هستن ادمایی که دهنشون بو گند میده... فقط از روزه نیست ...
تو منظوری نداشتی اما خیلیا برداشت بد میکنن و ذهنیتا عوض میشه ، شاید یه بچه کم سن ( یه دختر ١٤ ساله مثل من :D) بیاد تو وبت... و تو در قبال نوشتت مسئولیت داری
.
.
آدمی که کنار ایشون بودی خیلی بیشعوری ...


گیر دادیا!
هرکس آزاده هر غلطی میخواد بکنه ولی نباید باعث سلب آسایش اطرافیانش بشه!

آدمایی ک کنارم بودن مامان و بابام بودن البته!

بهامین پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:55 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com/

وقتی خوبی کنی و وبقیه فکر کنن که وظیفه اس نه لطف
بهتر خوبی نکنی
اما خیلی مواقع هم میدونن خوبی ومحبت
خوب بوددن یه خوبی داره ؛اون خوبی اینه که ،خود فرد وجدان ارومی داره.

لطف مکرر میشه وظیفه ی مقرر متاسفانه!
مشکل اینجاس

آناهیتا پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:56 ق.ظ

ماهی مرده خیلی آروم میاد روی آب
و کسی کاری به کار ماهی مرده نداره
همه دنبال ماهی های پر جنب و جوش هستن
پس بنابراین ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س

دیگه وقتی تور رو پهن میکنی روی اب تشخیص نمیده کدوم ماهی زنده است و کدوم مرده که!
پس بنابرین میتونه تازه نباشه

حسام پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:26 ق.ظ http://hessamous.blogfa.com

یکی از مزایای فضای مجازی اینه که اون بخشایی از وجودمون رو که تو دنیای واقعی سرکوب شدن یا کرخ شدن یا فرصت ابراز کردن نداشتن، اینارو میتونی بروز بدی.

اگه دقت کنی اکثر کسایی که تو دنیای واقعی در مورد عشق بی تجربه ان تو دنیای مجازی عاشق سینه سوخته ان و قس علی هذا..

یکی از ویژگی های فضای مجازی همینه واقعا!
مثل مشروب میمونه!
باعث هارت و پورت الکی میشه!!!

Raham پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:28 ب.ظ

کاش یکم مراعات ادبو بکنی...حالا هر منظور و تجربه ای که داری!!!
راستی گفتی گ... یاد یه چیزی افتادم!
کسیکه بد دهنه هم تو آخرت یه همچین بلایی واقعا سرش میاد...!! میدونی که از چی حرف میزنم...
.
.
.
میخوای یه سرچ بزن!!

نه نمیدونم از چی حرف میزنی راستش، میتونی بیشتر توضیح بدی؟
تو کجا چه بلایی؟!!
اگه به فرض اونجایی که میگی وجود داشته باشه هم، قاضی القضاتش باید سرشو جلو ما بندازه پایین واسه تموم بالاهایی که این کسانی که ایمان آوردن بهش سر ما در آوردن!!! یعنی میخواد پر رو پر رو مجازاتمونم بکنه؟! بابا انصافشو شکر!

Paiez پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:57 ب.ظ

آدمایی ک کنارم بودن مامان و بابام بودن البته!
Sorry

take it easy

خانوم ف جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:32 ق.ظ http://khanomef.blogsky.com

من هم به نوبه خودم خری هستم بی بدیل

خوشبختم

الهام جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:52 ب.ظ http://elhamabar20476.blogsky.com/

حالا چرا انقدر خشن!

من و خشونت؟
مسلمون و دروغ؟

ღدوستانهღ جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:56 ب.ظ http://doostaneh7985.blogsky.com

بوی بد دهان هنگام روزه داری طبیعیه از خوردن ... و چیز دیگه نیست هیچ راه چاره ای هم نداره غیر تحمل کردن

اونوقت اونی که معتقد به این صوبتا نیست چه گناهی کرده که باید تحمل کنه؟!
اونوقت در شرایط عکس اون آدم مذهبی عشق حال های به زعم خودش حروم بی دین ها رو تحمل میکنه آیا؟!

ღدوستانهღ یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:20 ق.ظ http://doostaneh7985.blogsky.com

یعنی میگید به خاطر یه عده که معتقد نیستند و اذیت میشند بقیه روزه نگیرند ؟
بعد به نظرتون یه روزه دار سحر پا میشه گه میخوره ؟
شما مثلا خورشت قیمه ، قورمه سبزی ،کتلت ، سوپ و ... نمیخورید ؟ اینا اسمشون گهه ؟

البته بستگی داره کی درستش کنه!

استعاره از بوی بد دهان بود! وگرنه من به هیچ قرمه سبزی ای توهین نمیکنم! عاشقشم اصن!

نه بگیرن! منتها بشینن تو خونشون بیرون نیان! یا ماسک بزنن! مثل کسایی که مجبورن کارای خلاف اصول دینی رو تو خفا انجام بدن! چرا دیندار ها آزادن و بی دین ها در خفا و ترس؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد