دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

نکش پایین! بکش بالا..

یه وقتایی هست که واسه نداشتنش دروغ میگیم

یه وقتایی هم گوشه گیر میشیم

یه وقتایی کلا خودمون رو یه جور دیگه نشون میدیم

یه وقتایی خودمون رو فراموش میکنیم و کلی امتیاز به طرف های مقابلمون میدیم

یه وقتایی قدرت نه گفتنمون رو از دست میدیم و به هر کس و ناکسی پا میدیم

به هر چیزشعری که میشنویم هرهر میخندیم که یه جورایی آلت تناسلیمالی بچه های باحال اکیپ رو کرده باشیم و اگه انگشت به ماتحتمون هم بکنن با وجود داشتن حس حقارت بهشون لبخند میزنیم و بیشتر شلش میکنیم!

..

اگه اعتماد به نفس داشته باشی نیازی نداری خودتو یه جور دیگه نشون بدی،

نیازی نداری به زورِ دروغ خودتو بکشی بالا،

وقتی راست میگی چشمات گیرا ترن، وقتی چشمت جادو کنه میشه نفر اول هر اکیپی

تو هر گروهی اونی از همه خفن تره که اعتماد به نفسش بالاتره...

خودتو دست کم نگیر

1) سعی کن تفکرات بچگانه ات رو رشد بدی و بزرگشون کنی... لازم نیست مثل همه فکر کنی! مثل خودت باش!

2) تحت هیچ شرایطی خودتو چیزی که نیستی نشون نده... به جاش همون چیزی بشو که میخوای به همه نشونش بدی!


نکش پایین..!

بکش بالا

نظرات 7 + ارسال نظر
هیوا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:45 ب.ظ http://yektayegiti.blogfa.com

سلام سلام
0_o
بعله...
منم با 2تا گزینه ارائه داده شده موافقم.
چقد خوبه من همش با شما موافقم نه؟
موفق باشین در این راه پر پیچ و خم

علیک علیک

من با مخالفت بیشتر ارتباط برقرار میکنم البته!

هیوا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:52 ب.ظ

آقا بهنام
دیر به دیر میاین وبم انتقادم میکنید بعد یه قرن سر زدن
خارج از شوخی:
پست hiss یه پست غرغر نوشته که متنش هر چند وقت یه بار عوض میشه.
اما وقتی اسم پست تغییر کنه میشه یه پست ثابت.
پست اوج اول hiss بوده دیگم تغییر نمیکنه.
بعدشم شما یه نگاه گذریم به کامنتاش مینداختین میدیدین مضموناشون با هم بعد یه مدت فرق میکنه.
بعله مام بلدیم

پیرو جواب قبلی گفتم که من از مخالفت بیشتر خوشم میاد تا موافقت و تحسین!
بعدشم اینکه ماشالله شما تعداد کامنتت بالاس بنده فرصت نمیکنم بشینم روند تغییر مضمون کامنت ها رو پیگیری کنم!!!!

LO0OVE چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:53 ب.ظ http://dokhtaroone.ftp.sh

خیلی از سایتتون خوشم اومد موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
از ته دل خیلی دوست دارم شما هم به من سر بزنید
9661

یه عکس از ته دلتون ضمیمه میکردین ببینم واقعا راست میگید یا نه در اونصورت بهتون سر میزدم!

هیوا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:34 ب.ظ http://yektayegiti.blogfa.com

آقااااا بهناممممم
من که گفتم شوخی کردم
منم انتقاد پذیر هستم
در مورد کامنتا هم شوخی کردم خودم میدونم منم بودم نمیشستم 2 ساعت بخونم
دلخور که نشدین از دست این هیوای خرابکار بدجنس

راستش نفهمیدم از چی باید دلخور بشم!!!

یه توضیحی بده شاید دلخور شدم!

هیوا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:29 ب.ظ








ღدوستانهღ پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ق.ظ http://doostaneh7985.blogsky.com

سلام
پیرو صحبتاتون با هیوا جون من با همه اونچه که گفتید کاملا مخالم

سلام
چه جسارتا!!!

عاطفه پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:56 ب.ظ

یه وقتایی آدم از ترس دروغ میگه.. نه ترس از ازدست دادن یا این مزخرفات..
ترسش مث ترس گیر کردن تویه کوچه بن بست توهوای تاریکه وقتی چند تا نره خر سرکوچه ایستادن و برق چاقوی ضامن دارشون میزنه توچشمت.. یا ترس وقتی که تویه خونه ی درندشت تنهایی و هوا طوفانیه و یکهو باد میزنه پنجره رو باز میکنه و تو قلبت کنده میشه و جیغ میزنی..
من تا حالا از ترس دروغ کفتم.. بابتش هم مجازات شدم..
مث دختری که بهش تجاوز کردن و بعدش هم خودش مقصر شناخته شده و سنگسارش کردن..

ای بابا
لهم کردی با این کامنتت عاطفه
یکی باید بیاد جمم کنه الان!

نترس عزیز دل... کسی جرئت داره به خواهر خوب من چپ نگاه کنه مگه؟
شما راستش رو بگو همیشه.. من هم تو اون کوچه ی تاریک باهات میام، هم لای پنجره های اون خونه ی درندشت پارچه میذارم صدا نده....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد