دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

همه چی دروغه حتی تو حتی من... یعنی ببین و بمیر ولی بیخود جوش نزن

میگه در نهایت

یکی میشه پولدار دروغگو

و

یکی میشه راستگوی گدا....


بازی دنیا رو میبینی؟ به جرم صداقت فحش هم میخوریم... هه



نظرات 9 + ارسال نظر
ناهید جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:00 ب.ظ http://gholompos.blogfa.com/

امروز رفتم وبلاگای قدیمی چرخیدم.انگار همه دلتنگن.انگار همه همدلن.خیلیا دوباره نوشتن


خدا همه رو به راه راست هدایت کنه به حق من!

عاطفه شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:25 ق.ظ

جز راست نباید گفت / هر راست نشاید گفت!!!

باز شما بهتر میدونی!

هیوا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:36 ب.ظ http://yektayegiti.blogfa.com

بله بله...
کاملا" حق با شماست.

در کدوم موضوع آخه؟!
اینکه من میشم راستگوی گدا؟!

هیوا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:28 ب.ظ http://yektayegiti.blogf..com

بازیه دنیا رو می گم دیگه.

اهان اونجور پس!

هیوا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:29 ب.ظ

چی در چه حد؟

گفتم بهتون!

هیوا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 ب.ظ

از کجا معلوم شاید دیده!
اما بیاین این طوری نگاه کنیم؛
فرض کنین یه پروانه تازه داره از پیله در میاد اگر یک انسان کنارش باشه خیلی دقیق اونو نگاه میکنه حالا به هر دلیلی اما مطمئنا" دلش میخواد کامل و سالم خارج شه وقتی یه انسان عادی یه همچنین نگاهی داره خالق چی کار میکنه؟ بی خیالش میشه یا جوری بهش توجه نشون میده که انگار تنها پروانه روی زمینه؟حالا اشرف مخلوقات که جای خود دارد.

اول یه سوال!
چجوریه که واسه چهارمین پست من کامنت میذاری؟!!!

دوم اینکه خیلی جدی نگیر داستانو.... یه زمانی منم همین صوبتا و فکر ها رو میکردم ولی خب الان یه مقدار نظرم عوض شده.. حالا مهم هم نیست..!

هیوا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ب.ظ

اوووف ببخشید یه طومار شد.


دست به نوشتنت خوبه دیگه..

هیوا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ق.ظ http://yektayegiti.blogfa.com

اول از این پستت خوشم اومد آخه
بعدشم بقیه کامنتام هم مربوط به همین پستن.
نه زیاد درگیرش نیستم مونده بودم چه جوری خوب توضیحش بدم بی خیال

آهان پس اینجور...

اره بیخیالی بهتره کلا... بیخیال!

هیوا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:32 ب.ظ

بله بله
تایید حرف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد