دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

دو کلام حرف حساب

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

حقیقتی تلخ...

نمیخواهم باور کنم...
رودخانه ای خروشان در بهشتی وصف ناپذیرم
دریایی آرام که فرا میخواند آدمی را به غوطه ور شدن پی در پی
جنگلی غرق شده در صدای قناری ها...
ابری سیاه بر فراز شهری ایستاده به نماز
خورشیدی از پس ابرها بعد از زمستانی سخت...

نمیخواهم باور کنم
جریان به سمت جهنم ام را
نمیخواهم باور کنم
چاله هایم را که فرو میبرد و...
نمیخواهم باور کنم
آتشی که روشن شد و...
نمیخواهم باور کنم
ایمانی که سرد شد و.... زمینی که ترک برداشت و...
نمیخواهم باور کنم غلبه ی زمستان را.......
نمیخواهم باور کنم....


پی بهار نوشت 1: همه چیز تلخ نیست... به زودی در این مکان بن تخفیف خرید خفنی قرار خواهد گرفت احتمال قریب به یقین!

حول و حوش 15 فروردین به اینجا سر بزنید!


پی بهار نوشت 2: شاد شاد شاد باشید و از ته دل بخندید...

نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه جعفری چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:17 ب.ظ http://reyhann.blogfa.com/

دلم میخاد تو این جنگل قدم بزنم: "جنگلی غرق شده در صدای قناری ها..."

ایشالله میزنین
همین که الان یه لحظه خودتون رو اونجا تصور کردین عالیه

عاطفه یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:21 ب.ظ

سرزدیم ولی نبودین که

بعله.. دویاره سر بزنید حالا شاید باشیم!

رها دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:38 ق.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

روزگار شما به خوشی و شادی باشه

مرسی خاله جان
هرچند سرسنگینانه کامنت گذاشتی واسمون!

وانیا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:04 ب.ظ

شاد باشی بهنام عزیز

مرسی وانیا همینطور تو..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد